برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 31 فروردین 1403

اشتغال


رئیس جمهور با بیان این‌که «برنامه جدی دولت مردمی حمایت از تولید، کار و کارگر است» گفت: همانگونه که وعده صادق با همت جوانان این کشور تحقق یافت و باعث ذلت رژیم صهیونیستی و حامیانش شد، جهش تولید نیز با مشارکت شما مردم و جوانان کشور تحقق
تاریخ: 1403/1/30
معاون اشتغال وزارت کار اعلام کرد که از آغاز دولت سیزدهم تاکنون مبلغ حدود ۱۶۰هزار میلیارد تومان به عنوان تسهیلات اشتغال پرداخت شده است. او افزود که برای سال ۱۴۰۳، مبلغ حدود ۲۰۰هزار میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده است.
تاریخ: 1403/1/28
مدیرکل صمت قم:
مدیرکل صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۴ پروانه بهره‌برداری صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای در این استان صادر شد.
تاریخ: 1403/1/24
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم:
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم با اشاره به شیب کاهش تورم، گفت: تورم ۱۲ماهه این استان در سال ۱۴۰۲، ۶.۹ درصد کاهش‌ یافته‌است.
تاریخ: 1403/1/20
دستیار معاون علمی رییس جمهور خبر داد؛
دستیار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور در توسعه بازار دانش‌بنیان از تعریف ۲۰ پروژه اولویت‌دار با پیش‌‏بینی ایجاد بازاری معادل ۹۴ هزار میلیارد تومان خبر داد.
تاریخ: 1403/1/14
مقیمی مطرح کرد؛ 
معاون اجتماعی ،فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در سال آینده به آن توجه‌ کنیم سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان است.
تاریخ: 1402/12/28
 مرکز علمی کاربردی کشاورزی بهارآوران قم، به عنوان مرکز نمونه کشوری در سال ١۴٠٢ معرفی شد و مجوز فعالیت سطح یک مراکز علمی کاربردی کشور را در این استان کسب کرد.
تاریخ: 1402/12/27
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم تاکید کرد؛ 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: رهاسازی زباله‌های کارخانجات و مجتمع‌های بین‌راهی در طبیعت زیان جدی بر زندگی انسان وارد خواهد کرد لذا در این راستا ساماندهی و بازیافت این زباله‌ها باید در دستور کار کارگروه پسماند
تاریخ: 1402/12/27
معاون سیاسی امنیتی استانداری قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار با اشاره روند روبه افزایش مشارکت اقتصادی اتباع ومهاجرین خارجی در استان قم گفت : اولویت اقتصادی استان قم  افزایش جذب سرمایه گذاری خارجی است. 
تاریخ: 1402/12/21
استاندار قم گفت: اعتقاد بنده این است کمیته امداد یک مجموعه انقلابی است که از انوار الهی برگرفته شده؛ کاری که کمیته امداد در طول این سال‌ها برای مستمندان و نیازمندان کرده کاری بسیار ارزشمند است.
تاریخ: 1402/12/20


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز