برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403

جهاد


به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم
دورهمی و ضیافت افطاری فعالان خبر و رسانه استان قم، با محوریت نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد.
تاریخ: 1403/1/16
وزیر جهاد کشاوررزی، نرخ خرید تضمینی گندم را کیلویی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.
تاریخ: 1403/1/8
مقیمی مطرح کرد؛ 
معاون اجتماعی ،فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در سال آینده به آن توجه‌ کنیم سرمایه‌گذاری در حوزه جوانان است.
تاریخ: 1402/12/28
چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت و کمیته بهره وری استان قم به ریاست حسن نادری سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد.  
تاریخ: 1402/12/26
استاندار قم:
استاندار قم گفت: مشکلات کشور فقط به دست جوانان و کار جهادی مرتفع می‌شود؛ اگر بخواهیم در زمینه‌های مختلف به نتیجه برسیم باید کار جهادی را در پیش گیریم.
تاریخ: 1402/12/23
آقامیری:
استاندار قم با اشاره به اهمیت توجه به دانش در بخش کشاورزی گفت:‌کشاورزان استان باید برای بهره‌وری بیشتر، از علم متخصصان این حوزه استفاده کنند و آنان را مشاور خود قرار دهند.
تاریخ: 1402/11/19
استاندار قم:
استاندار قم با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه گفت: تنور انتخابات امسال باید بیش از گذشته در قم گرم شود تا با افزایش مشارکت مردم پاسخ محکمی به دشمنان قسم خورده میهن اسلامی عزیزمان بدهیم.
تاریخ: 1402/11/5
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم گفت: از ابتدای امسال تا انتهای آذرماه، علاوه بر صدور ۱۸ جواز تاسیس برای ایجاد واحد‌های تولیدی در حوزه صنایع تبدیلی و غذایی استان، پروانه بهره‌برداری به‌منظور راه‌اندازی ۱۵ واحد در این بخش نیز صادر شد و
تاریخ: 1402/10/28
مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات پرشور برای کشور امنیت‌آور است گفت: دشمن زمانی که بداند مردم حضور چشمگیری در صحنه دارند جرات تعرض به کشور را نخواهد داشت.
تاریخ: 1402/10/25
شرکت مدیریت مکانی فضاکاو، عضو رسمی اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران و یکی از نخستین شرکت‌های تخصصی سنجش از دور، فتوگرامتری هوایی و GIS کشور با قابلیت خریداری، تامین و پردازش انواع تصاویر ماهواره‌ای اپتیک، راداری و فراطیفی، همچنین ارائه&zwn
تاریخ: 1402/10/16


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز