برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 10 فروردین 1403

حاج قاسم سلیمانی


سرلشکر باقری در پیامی به مناسبت روز پاسدار؛
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی عنوان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی، با ایمان، اخلاص، و مجاهدت برای خدا و ادای تکلیف و تأسی به خصلت‌های حسینی، مظهر قدرت معنوی نیروهای مسلح مقتدر هستند.
تاریخ: 1402/11/23
اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم و بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با صدور اطلاعیه مشترکی، تشکیل گروه‌های جهادی اتباع دراین استان را غیرقانونی اعلام کردند.
تاریخ: 1402/11/5
آقامیری در مراسم سالگرد شهید سردار سلیمانی:
استاندار قم با بیان اینکه دشمن در حادثه تروریستی کرمان ثابت کرد که از نام شهید سلیمانی بیش از ایشان هراس دارد، گفت: ملت ایران آماده‌اند تا به اذن رهبر فرزانه انقلاب رژیم صهیونیستی و جعلی اسرائیل را نابود کنند
تاریخ: 1402/10/17
هنرمندان قم در روستای فردو :
ویژه برنامه «شهید القدس» به مناسبت سالروز شهادت سردار «حاج قاسم سلیمانی» و گرامی‌داشت سردار شهید «جعفر حیدریان» و ۱۲۴ شهید فردو و شهیدان گمنام این روستا در مصلی فردو برگزار شد.
تاریخ: 1402/10/16
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از اهداف اصلی برپایی ملاقات‌های مردمی علاوه بر رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم در چارچوب موازین قانونی، آسیب‌شناسی روند‌ها و رویه‌هایی است
تاریخ: 1402/10/14
پیام تسلیت شهردار قم در پی عملیات تروریستی کرمان:
شهردار قم در پیامی ضمن محکومیت اقدام تروریستی امروز کرمان، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را در این حادثه تبریک و تسلیت گفت.
تاریخ: 1402/10/14
دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان
ساعاتی پیش در مسیر گلزار شهدای کرمان صدایی شبیه انفجار شنیده شد. هم‌ا‌کنون برنامه‌های گلزار شهدای کرمان در حال برگزاری است. اعلام وزیر بهداشت تا این لحظه 95 نفر شهید شدند.
تاریخ: 1402/10/13
چهل سال پوتین‌ها را از پایش درنیاورد، غائله بلوچستان و اشرار سبیل تاب داده را با سلاح محبتت زمین گیر کرد، داعشی را که با تویوتاها و پرچم مشکی دلش میخواست به ایران برسد را قلم کرد. در دلش یک تمنا بود، مرگ، مرگ را عزیز زیبای خود می پنداشت تا سحرگا
تاریخ: 1402/10/13
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد استانداری قم عنوان کرد:
سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم، از کسب رتبه اول استان در برگزاری دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مشکلات مردم خبرداد و گفت: استاندار قم از ابتدای انتصاب خود تاکنون ۲ هزار دیدار مردمی منجر به دستور داشته است.
تاریخ: 1402/10/13
ارائه گزارش عملکرد دو ساله شهرداری دستجرد توسط طالعی:
شهردار دستجرد با اشاره به افزایش بیش از ۳۰۰ درصدی بودجه شهرداری دستجرد در طی دو سال گذشته و ارتقاء درجه این شهرداری از درجه ۳ به ۴ با تأیید وزارت کشور، گفت: با حمایت خوب اعضای شورای اسلامی شهر، موتور توسعه شهر دستجرد روشن و شاهد اتفاقات خوبی بوده و خ
تاریخ: 1402/10/10


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز