برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 31 فروردین 1403

حمیت نیوز


مدیر درمان تامین اجتماعی قم گفت: مجموعه آزمایشگاه‌های طرف قرارداد و مراکز درمانی تامین اجتماعی این استان در سال ۱۴۰۲ به حدود ۶۰۰ هزار بار مراجعه خدمات ارائه کردند.
تاریخ: 1403/1/30
در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه؛
رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز (چهارشنبه) تاکید کرد: پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی خود، یک متغیر ویژه به شمار می‌رود که قدرت ایران را ثابت می کند.
تاریخ: 1403/1/30
عملکرد فولادی‌ها در یک سال گذشته نشان می‌دهد که تولید فولاد کشور در مجموع یکساله ۱۴۰۲، از ۳۲ میلیون تن فراتر رفته که بالاترین میزان در تاریخ تولید فولاد کشور است؛ اما بیشترین رشد تولید نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به بیلت‌وبلوم با میزا
تاریخ: 1403/1/30
رئیس جمهور با بیان این‌که «برنامه جدی دولت مردمی حمایت از تولید، کار و کارگر است» گفت: همانگونه که وعده صادق با همت جوانان این کشور تحقق یافت و باعث ذلت رژیم صهیونیستی و حامیانش شد، جهش تولید نیز با مشارکت شما مردم و جوانان کشور تحقق
تاریخ: 1403/1/30
امین میرزازاده به عنوان برترین فرنگی کار سال ۲۰۲۳ آسیا انتخاب شد.
تاریخ: 1403/1/30
گامی دیگر در مسیر رفع ناترازی‌های انرژی؛
فاز دوم نیروگاه برق سمنان به ظرفیت 366 مگاوات در قالب طرح توسعه این نیروگاه و در راستای تلاش‌های دولت مردمی برای رفع ناترازی‌های تامین انرژی، با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.
تاریخ: 1403/1/30
اژه‌ای خطاب به مسئولان قضائی:
رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضائی در سراسر کشور گفت: تلاش خود را در جهت آرامش و امنیتِ روان و جان و مال و عِرض مردم معطوف دارید.
تاریخ: 1403/1/30
جمعیت هلال‌احمر:
سیلاب در سیستان و بلوچستان راه‌های روستایی را بسته و هلال‌احمر تاکنون به بیش از ۱۷۰۰ سیل‌زده امدادرسانی کرده است.
تاریخ: 1403/1/30
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: سه امتیاز بازی فردا می‌تواند خیلی به ما کمک کند و تلاش می‌کنیم با تمرکز کامل به این سه امتیاز دست پیدا کنیم.
تاریخ: 1403/1/30


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز