برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

فناوری


رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ضمن تاکید بر افزایش قابل توجه سرعت اینترنت ثابت در کشور با پیشبرد پروژه فیبرنوری منازل و کسب‌وکارها، تاکید کرد: ارتقاء تکنولوژی سایت های تلفن همراه به ۵G نیز منوط به اجرایی شدن پروژه فیبرنوری است.
تاریخ: 1403/1/28
دبیر ستاد نانو گفت:تولید سه قلم نانوداروی ضدسرطان در سال‌های اخیر بخشی از نیاز کشور به نمونه‌های خارجی را تامین کرده و تا انتهای سال ۱۴۰۱ از خروج بیش از ۹۰ میلیون دلار ارز جلوگیری کرده‌ است.
تاریخ: 1403/1/25
مدیرکل صمت قم:
مدیرکل صنعت،‌ معدن و تجارت قم گفت: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۴ پروانه بهره‌برداری صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای در این استان صادر شد.
تاریخ: 1403/1/24
اسلامی در روز ملی انرژی هسته ای:
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در پزشکی و رادیودارو، ۱۵ دستاورد جدید را ثبت کردیم که می‌توان ادعا کرد سازمان در رده سوم دنیا در این بخش حرکت می‌کند.
تاریخ: 1403/1/20
بر اساس اعلام سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، در راستای سیاست‌های کلی نظام و وزارت صنعت، معدن و تجارت و در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در نشست‌های هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در طول سال گذشته
تاریخ: 1403/1/15
رئیس سازمان سنجش خبر داد:
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ تا روز پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه خبر داد.
تاریخ: 1403/1/12
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: 
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مصاحبه ای با خبرنگاران گفت: امسال تلاش داریم که یک رویداد فضایی در حوزه زیست فضا داشته باشیم و اگر برسیم کپسول جدیدمان که کپسول حدوداً یک تُنی و با قابلیت حمل موجود زنده است را می‌توانیم تست ک
تاریخ: 1403/1/3
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه سامانه مکان‌یابی اتوبوس هفته گذشته رونمایی شد، گفت: در این سامانه می‌توانیم به 5 روش مختلف روند حرکت اتوبوس را به اطلاع همشهریان برسانیم.
تاریخ: 1402/11/10
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت استانداری قم:
با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قم بیست و سومین نمایشگاه الکامپ استان قم افتتاح و آغاز بکار کرد.
تاریخ: 1402/10/13
دکتر سید مرتضی اسماعیلی طبا:
مدیر گروه مدیریت رسانه دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه در نشست مطالعه ملی حکمرانی اینترنت پنج کشور پیشرو در فناوری اطلاعات و ارتباطات (ict) و ارائه الگویی برای ایران گفت: در جنبه ایجابی حکمرانی فضای مجازی، اهمیت آموزش سواد رسانه مورد تاکید است
تاریخ: 1402/10/4


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز