برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 9 فروردین 1403

نیمه شعبان


رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم:
سبحانی با قدردانی از پرسنل شهرداری و نیروهای خدماتی در برگزار جشن‌های نیمه شعبان گفت: نیمه شعبان یک هماورد ملی و بین‌المللی است و دولت باید به کمک شهر قم آمده و اعتبارات خاص و همچنین تأمین تجهیزات و نیروهای کمکی را برای قم تأمین کند.
تاریخ: 1402/12/16
در بازدید از ستاد آبرسانی به موکب های نیمه شعبان صورت گرفت؛
استاندار قم و معاون پارلمانی وزیر نیرو با حضور در ستاد آبرسانی موکب‌های نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم(ص)، از تلاش‌های صورت گرفته در خدمت‌رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران قدردانی کردند.
تاریخ: 1402/12/6
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم:
سبحانی ثابت از آمادگی کامل شهر در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان خبر داد و گفت: تأمین ایمنی زائران و مسافران با نظارت و بازرسی 24 ساعت سازمان آتش‌نشانی و اکیپ‌های نظارتی رفع تخلفات شهری انجام‌شده و زائران و مسافران برای کسب اطلاعات بی
تاریخ: 1402/12/4
مدیرعامل آبفای استان قم خبر داد:
ستاد آبرسانی موکب‌های نیمه شعبان به منظور مدیریت تأمین و توزیع آب مورد نیاز موکب‌های بلوار پیامبر اعظم(ص) در ایام میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج) راه‌اندازی شد.
تاریخ: 1402/12/4
آقامیری:
استاندارقم گفت: دستگاه‌های دولتی، اجرایی و هیئات مذهبی استان موظف هستند در راستای برگزاری جشن بزرگ میلاد حضرت صاحب‌الزمان(عج) در نیمه شعبان، همه ظرفیت خود را به میدان بياورند.
تاریخ: 1402/12/2
طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه نیمه شعبان از امروز 10 شعبان در قم آغاز و تا پایان روز 15 شعبان ادامه خواهد داشت.
تاریخ: 1402/12/2
رئیس شورای اسلامی شورای شهر قم:
محرری با تأکید بر حفظ امنیت مردم در زمان برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: همه شهر برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و میزبانی از مسافران و زائران بسیج شده و شهرداری و شورای شهر با تمام قوا در میدان است.
تاریخ: 1402/12/2
عصر امروز انجام شد:
وزیر کشور عصر امروز برای حضور در جلسه ستاد تسهیلات زائرین نیمه شعبان به قم سفر کرد.
تاریخ: 1402/10/13
در روز نیمه شعبان صورت گرفت:
محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۱۷ اسفندماه همزمان با نیمه شعبان و نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همراهی سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشو و جمعی از مسئولان
تاریخ: 1401/12/17
در مسجد مقدس جمکران صورت گرفت؛
به گزارش حمیّت نیوز(حمنا)؛ تصاویر جشن‌های مردمی «نیمه شعبان» در سراسر ایران اعلام شده است.
تاریخ: 1401/12/13


طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز