برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 2 مهر 1403

قطع انگشتان دست ۲ سارق در قم

در سال جاری ۲ فقره حد سرقت (حکم قطع انگشتان دست سارقان) پس از قطعی شدن حکم و انجام تشریفات قانونی در اجرای احکام دادسرای قم اجرا شده است.
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: حوادث

قهرمان جام ملت‌های آسیا بدون بازی

تیم ملی فلسطین در گروه سه جام ملت‌های آسیا با تیم‌های ایران، امارات و هنگ کنگ رقابت می‌کند تا به دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کند.
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: ورزشی

حذف مالیات‌ بسیاری از حقوق‌بگیران با لحاظ هزینه‌‌ معیشتی‌ در مالیات‌ستانی

به گفته رئیس مجمع عالی واردات قرار است هزینه‌های معیشتی در مالیات‌ستانی مدنظر قرار بگیرد و با اصلاحات صورت گرفته در لایحه دولت، درصد زیادی از کارمندان و صاحبان درآمدهای خرد از مالیات معاف می‌شوند.
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: اقتصادی
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم:

قم در پرداخت وام ازدواج رتبه پنجم را کسب کرد

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم در پرداخت وام ازدواج در کشور طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به آذرماه رتبه پنجم را کسب کرد.
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: اقتصادی

جدال خودروسازان در شهرآورد تهران/ پنج تیم در فکر انتقام

در پنج دیدار این هفته تیم‌های شهرداری گنبد، مس رفسنجان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان و سایپا تهران برای جبران نتیجه دور رفت و استفاده از امتیاز میزبانی برای شکست حریف به میدان می‌روند.
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: ورزشی

90 دقیقه حیاتی در انتظار فوتبال قم

دیدار تیم های فوتبال نوینو و گلچین رباط کریم امروز از ساعت 14 در ورزشگاه بعثت تهران برگزار می شود و دیداری که باید 2 دی انجام میشد، امروز برگزار می شود
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: ورزشی

وارداتی بودن بخشی از نیاز استان، علت تفاوت قیمت‌ مرغ در قم است

به طور میانگین مصرف روزانه مرغ در استان قم حدود ۱۱۰ تُن است که حدود ۴۰ درصد این مقدار از مرغداری‌های داخل قم تامین می‌شود
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: اقتصادی

گشت بازرسی ونظارت صمت از بازار قم

بازرسان صمت با همکاری بسیج مقاومت سپاه امام علی(ع )، از صنف مواد غذایی ، قنادیها و  وسایر واحد‌های صنفی  شهر قم بازرسی کردند. 
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: استانها
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم:

دانشگاه فنی حرفه‌ای فعال در آموزش و اشتغال است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: همواره در تلاشیم تبیین کنیم که آموزش در جامعه چه تاثیری دارد و نگاهمان در آموزش چگونه باید باشد و توجه داریم که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش پررنگی را در حوزه اشتغال ایفا می‌کند.
تاریخ: 1402/10/18
موضوع: استانها