برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 2 مهر 1403

‌صادارت ایران به عراق 30 درصد رشد کرد

دبیر کل اتاق مشترک ایران و عراق با اشاره به رشد 30 درصدی صادرات ایران به عراق به لحاظ ارزشی در 7 ماه از سال جاری، گفت: چالش‌هایی در مورد صادرات به عراق داریم که غفلت از آن‌ها می‌تواند اثرات منفی بر صادرات ما به این کشور داشته باشد.
تاریخ: 1402/9/7
موضوع: اقتصادی

بهادری جهرمی: ایستگاه مترو پرند پایان این هفته افتتاح می‌شود

سخنگوی دولت گفت: انتهای هفته جاری از ایستگاه متروی پرند بهره برداری می شود طرحی بود که از سال‌ها پیش آغاز شده بود حدود ۱۸ سال پیش اولین گام های آن برداشت شده بود.
تاریخ: 1402/9/7
موضوع: استانها

رونمایی از فناوری پیشرفته کاتالیست نانویی بعد از ۱۳ سال تحقیق توسط نخبگان ایرانی

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور صبح امروز از نانوکاتالیست تولیدشده توسط نخبگان یک شرکت دانش‌بنیان رونمایی کرد. تولید این کاتالیست باعث صرفه‌جویی ارزی به میزان ۳۰۰ میلیون دلار خواهد شد.
تاریخ: 1402/9/7

رئیس برنامه و بودجه: قرار نیست بار مالیاتی جدید بر مردم فعالان اقتصادی تحمیل کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه در تشریح جزئیات بودجه 1403، گفت: به هیچ وجه بنای دولت در سال آینده سخت‌گیری مالیاتی و فشارهای جدید مالیاتی به مردم و کسبه و حقوق بگیران نیست.
تاریخ: 1402/9/7
موضوع: اقتصادی

۱۶۲ هزار تُن کالا از گمرکات قم صادر شد

مدیرکل گمرکات قم گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه، بیش‌از ۱۶۲ هزار تُن کالا در قالب چهار هزار و ۳۶۹ اظهارنامه و به ارزش ۱۶۲ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۷۵۸ دلار از گمرکات این استان به کشور‌های مختلف جهان صادر شد
تاریخ: 1402/9/7
موضوع: اقتصادی
حمایت از کسب و کارها:

معرفی گالری تلیا

تاریخ: 1402/9/7
تشدید نظارت بر قیمت کالاها در قم

مانور مشترک بازرسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات از امروز در سطح قم آغاز شد.

گشت های نظارتی با همکاری چهار دستگاه سازمان های صمت، جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف به مدت یک ماه به صورت شبانه روزی انجام می‌شود.
تاریخ: 1402/9/7
موضوع: گزارش روز

رزمایش سراسری گشت‌های رضویون محله محور بسیج از ۵ آذر در قم/حضور ۶۶۳ تیم گشتی فعال در گشت‌های رضویون بسیج

معاون عملیات سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: رزمایش گشت‌های سراسری رضویون محله محور بسیج با حضور ۶۶۳ تیم گشتی با سرپرستی ضابطین قضایی در راستای برقراری و ارتقا امنیت محلات در نواحی پنجگانه قم آغاز شد.
تاریخ: 1402/9/7
موضوع: استانها
با انتظار حمایت از مسئولین و علاقه مندان فوتسال در قم:

دلسوختگان اهل بیت قم(ع) نگاه به صعود دارد

مدیرعامل باشگاه دلسوختگان اهل‌بیت (ع) قم گفت: هدف این باشگاه در لیگ دسته یک فوتسال کشور برای صعود به لیگ برتر ترسیم شده است و شاید این روند امسال اتفاق نیفتد اما در بازه زمانی ۲ تا سه سال آینده برنامه منسجم برای صعود داریم.
تاریخ: 1402/9/6
موضوع: ورزشی