برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 3 مهر 1403

وداع با کیومرث پوراحمد/خالق قصه‌های مجید درگذشت

برخی منابع خبری از خودکشی این فیلمساز سرشناس خبر داده‌اند اما علی قائم‌مقامی تهیه‌کننده سه اثر آخر مرحوم پوراحمد علت درگذشت او را ایست قلبی عنوان کرده است.
مصطفی فرجی
تاریخ: 1402/1/16

عقلانیت سازمان سینمایی، اکران فسیل و رونق گیشه سینما

فیلم "فسیل" در تنها بیست روز از اکران، به فروش چهل میلیارد تومانی رسیده است که بالاترین رقم فروش یک فیلم در چهار دهه گذشته در اکران ماه رمضان محسوب می‌شود. جدا از هنر تولید کننده اثر، باید نقش سازمان سینمایی را نیز در این رونق گیشه سینماها در نظر گرفت.
مصطفی فرجی
تاریخ: 1402/1/16

چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

این مجموعه با داشتن سرپرستی روزنامه های کثیرالانتشار با گستره سراسری با کم ترین هزینه آگهی شما را در سریعترین زمان به چاپ می رساند.
تاریخ: 1402/1/15
موضوع: کسب و کار
ریاست سازمان جهاد کشاورزی قم

از بازارچه های فصلی حمایت می کنیم

رئیس جهاد کشاورزی در این بازدید به تدوام این بازارچه ها در فصل های مختلف اشاره کرد و گفت:نیاز امروز جامعه کمک به اقتصاد خانواده و معیشت این عزیزان هست و برگزاری اینگونه بازارچه ها با هدف تولید به مصرف می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد خانواده ها داشته باشد و جهاد کشاورزی از اینگونه ...
تاریخ: 1401/12/28
موضوع: اقتصادی
۲۳ لغایت ۲۹ اسفند

بازارچه بهاره در مصلی پردیسان می شود

بازارچه بهاره پردیسان با درخواست عمومی شهروندان این منطقه و به همت و همکاری حجت الاسلام و المسلمین حامدی امام جمعه مردمی و فهیم شهر پردیسان،سازمان همیاری شهرداری های قم،جهادکشاورزی و اتاق تعاون در جهت تنظیم بازار و عرضه مستقیم کالا و حمایت از مصرف کننده برگزار خواهد شد.
تاریخ: 1401/12/19
موضوع: استانها
در روز نیمه شعبان صورت گرفت:

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه مرکزی قم

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز ۱۷ اسفندماه همزمان با نیمه شعبان و نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همراهی سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشو و جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی کشور پس ...
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/12/17
با حضور امیدیان معاون امور اقتصادی استانداری

نمایشگاه توانمندی بانوان استان قم افتتاح شد

نمایشگاه توانمندی بانوان استان قم با حضور امیدیان معاون امور اقتصادی استانداری، عبدالهی معاونت امور بانوان استانداری،  شهیدی مهر معاون جذب سرمایه گذاری خارجی،  الهی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و حضور پرتلاش رضایی نسب مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری ها و برخی مدیران ...
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1401/12/16
موضوع: استانها
انسیه شاه‌حسینی:

هنرمند با آثار قوی قدرت جبهه مقاومت را به نمایش بگذارد

وظیفه سینما و رسانه این است که قدرت جبهه مقاومت را با آثار قوی، بیشتر به نمایش بگذارند. مسئولین کشور هم باید با دغدغه مقاومت خود را عجین کنند و بعنوان بازوهای پرتوان مقاومت عمل کنند. با بسترسازی و کارهای فرهنگی می‌توان در جبهه مقاومت پیشرو بود.
تاریخ: 1401/12/14

کدام کارگردانان در جشنواره فیلم مقاومت به رقابت می‌پردازند؟

حمیّت نیوز(حمنا)؛ از محمدحسین لطیفی تا منیر قیدی، از هادی حجازی‌فر تا لیلی عاج، از مهرداد خوشبخت تا حمید زرگرنژاد، در هفدهمین جشنواره فیلم مقاومت
مصطفی فرجی
تاریخ: 1401/12/13

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما شد

به گزارش حمیّت نیوز(حمنا) به نقل از سخنگوی هیات مدیره خانه سینما «مرضیه برومند» خالق آثاری چون خانه‌مادربزرگِ، شهر موش‌ها و بسیاری دیگر از مجموعه‌های عروسکی از سوی هیات مدیره جامعه اصناف سینمای ایران، به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شد.
مصطفی فرجی
تاریخ: 1401/12/13