برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

مردم شهر قم الگوی برگزاری انتخابات پرشور در کشور هستند

محرری با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و امکان ادامه مسیر توسعه در کشور گفت: مدیریت شهری نیز آمادگی کامل را در برگزاری انتخابات داشته و شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهیم بود.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: استانها
برای دولت چهاردهم

مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها مسیر درست و همواری است

باقری گفت: برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها و تثبیت حقوق هسته‌ای مسیر درست و همواری است و می‌توان برای استیفای حقوق ملت ایران پیش رفت. برای دولت چهاردهم مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها مسیر درست و همواری است.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اجتماعی
مخبر در حاشیه حضور در یکی از مساجد شهر تهران:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره اینکه منطقه و فضای بین‌الملل در شرایط خاص و حساسی قرار دارد و همین مسئله اهمیت مشارکت حداکثری را مضاعف می‌کند، اظهار داشت: انتخاب فرد اصلحی که شایسته خدمتگزاری به مردم عزیز ایران باشد، وظیفه خطیر ما در این شرایط است.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اجتماعی
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم:

برگزاری انتخاباتی پرشور عامل ناامیدی دشمن است

اخوان با تأکید برقرار گرفتن حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت کار رئیس‌جمهور گفت: مردم ایران همیشه حامی و پشتوانه نظام بوده‌اند و در این انتخابات نیز دشمنان را ناامید خواهند کرد.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اجتماعی
عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم:

لزوم انتخاب رئیس‌جمهور آینده بر اساس ۲۰ ویژگی شهید جمهور

حجت‌الاسلام استقامت با تأکید بر حضور پرشور در ساعات اولیه روز انتخابات و تثبیت مراسم تشیع شهید جمهور در این روز گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام تسلیت خود بیست ویژگی از شهید آیت‌الله رئیسی برشمردند که باید این ویژگی ها شاخص‌های انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو باشد.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: استانها

تعیین نرخ رشد اجاره‌بها در هجدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با بیان اینکه با عملیاتی شدن بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن کشور عملا به کارگاه مسکن سازی تبدیل شده است، گفت: امروز در جلسه هجدهم شورای عالی مسکن علاوه بر افتتاح بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی و واگذاری بیش از ۵۰ هزار قطعه زمین، سقف اجاره بها تعیین ...
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اقتصادی
عصر پنجشنبه صورت می‌گیرد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و همراهانش

مراسم بزرگداشت اربعین شهادت دکتر رئیسی و همراهانش ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه در سراسر کشور و در تهران در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اجتماعی

۵۰۰ خدمات دولت به صورت الکترونیک

وزیر ارتباطات: تا امروز بیش از ۴۷ میلیون نفر از افراد بالای ۱۸ سال از سامانه درگاه ملی دولت هوشمند استفاده کرده‌اند و این افراد قریب به ۴۵۰ میلیون بار از سامانه استفاده داشته‌اند.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اجتماعی

کره‌شمالی ۲۵۰ بالن زباله برای کره جنوبی فرستاد

کره شمالی از ۲۸ ماه مه گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار بالن حامل زباله را در پاسخ به فعالان تبلیغی علیه خود در پخش کردن اعلامیه های ضد پیونگ یانگ، به سمت کره جنوبی فرستاده است.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: بین الملل

مخالفت دولت عربستان با رای دادن حجاج ایرانی

دولت عربستان سعودی با رأی دادن حجاج ایرانی حاضر در دو شهر مکه و مدینه مخالفت کرد. با این حساب، حدود ۵۰ هزار ایرانی نمی‌توانند به نامزد مورد علاقه‌شان رأی بدهند.
تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اجتماعی