برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403

اختصاص رایگان سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری

آیین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سازمان زیباسازی با حضور نماینده نامزدهای ریاست جمهوری برگزار و بر اساس قرعه‌کشی این سازه‌ها به صورت رایگان به نامزدها اختصاص پیدا خواهد کرد.
تاریخ: 1403/3/27
موضوع: گزارش روز

نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنان ملزم به رعایت قانون هستند

دادستان کل کشور گفت: قانون باید سرلوحه نامزدها و هواداران آنان باشد و لازمه یک رقابت سالم انتخاباتی، پایبندی نامزدها و حامیان آنان به اجرای قانون است.
تاریخ: 1403/3/27
موضوع: اجتماعی
به مناسبت هفته محیط زیست؛

نخستین «خانه محیط زیست» مستقر در واحد‌های صنعتی در قم افتتاح شد 

 نخستین «خانه محیط زیست» در شرکت سیمان نیزار قم به بهره برداری رسید. 
تاریخ: 1403/3/27
موضوع: استانها

اکران خصوصی فیلم سینمایی «میجان و قصه کهربا»

اکران خصوصی فیلم سینمایی «میجان و قصه کهربا» در روز جمعه‌  ۲۵ خرداد در پردیس هدیش در محله هروی تهران با حضور تعدادی از هنرمندان از جمله حسام نواب صفوی، سعیده عرب و ناهید سروری و... در سالن سه کاخ آپادانا نمایش داده شد.
مصطفی فرجی
تاریخ: 1403/3/27
رهبر انقلاب در پیام به حجّاج بیت‌اللّه‌الحرام تأکید کردند:

لزوم برائت جهانی از رژیم صهیونیستی و آمریکا

حضرت آیت الله خامنه ای در پیام به حجاج بیت الله الحرام تاکید کردند: برائت از رژیم صهیونیست و حامیانش بخصوص دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا باید در قول و عمل ملّتها و دولت ها خود را نشان دهد.
تاریخ: 1403/3/26
موضوع: اجتماعی
با تلاش‌های سازمان انرژی اتمی صورت گرفت؛

ظرفیت‌سازی برای حضور بخش خصوصی در عرصه ارتقای امنیت غذایی

رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با توسعه مجتمع‌های پرتودهی موجبات ظرفیت‌سازی برای حضور بخش خصوصی در عرصه ارتقای امنیت غذایی، ممانعت از ضایعات محصولات کشاورزی و پیشگیری از افزایش آفات را فراهم کرده‌ایم.
تاریخ: 1403/3/25
موضوع: اجتماعی

دستور مخبر برای پیگیری فوری در خصوص مشکلات یک دارو

به دنبال دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ایجاد برخی مشکلات و عوارض پس از مصرف محلول دیالیز یکی از شرکت‌های داروسازی، سرپرست ریاست جمهوری به رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد ماموریت داد تا با فوریت نسبت به بررسی جوانب مختلف این موضوع و ارائه گزارشی در این زمینه اقدام کند. ...
تاریخ: 1403/3/25
موضوع: سلامت

پرداخت یک سوم درآمدهای مالیاتی توسط ۸۰۰ شرکت

دستیار رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: ۳۰ درصد عمده درآمدهای مالیاتی از ۸۰۰ شرکت دولتی و خصولتی در حال پرداخت است که دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.
تاریخ: 1403/3/25
موضوع: اقتصادی

روند توسعه مناسبات ایران و روسیه ادامه می‌یابد

وزیر نفت در دیدار با معاون نخست وزیر روسیه با قدردانی از ابراز همدردی طرف روس در پی شهادت رئیس‌جمهوری ایران، تأکید کرد: روند توسعه مناسبات دوجانبه ادامه خواهد یافت.
تاریخ: 1403/3/25
موضوع: بین الملل
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مقدس قم:

توسعه ورزش همگانی عامل سلامت و نشاط جامعه است

سعادتمند با تأکید بر تأثیرات رواج ورزش بر سلامت و نشاط جامعه گفت: یکی از اولویت‌های دولت و مدیریت شهری ورزش همگانی است، ازاین‌رو شهرداری‌ها وظیفه‌دارند که به توسعه ورزش و ایجاد زیرساخت‌های لازم در شهر کمک کنند.
تاریخ: 1403/3/24
موضوع: ورزشی