برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 31 فروردین 1403
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان قم:

استخر شهید دخانچی قم بعد از بازسازی و تجهیز مجدد به بهره‌برداری رسید+گزارش تصویری

استخر شهید دخانچی در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در قم به بهره‌برداری رسید و به مدت ۱۰ سال به هیات ورزش های جانبازان و معلولین واگذار شد که به صورت مشترک در اختیار ورزشکاران، جانبازان و معلولین قرار گرفته است.
به گزارش حمیت نیوز استخر شهید حسین دخانچی واقع در مجموعه ورزشی شهدای ۱۵ خرداد پس از مدت ها تعطیلی با حضور دکتر ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، رؤسای جمعی از هیأت‌های ورزشی، خانواده شهید حسین دخانچی ،جامعه ورزشی و جمعی از خبرنگاران افتتاح  و به بهره برداری رسید.

استخر شهید دخانچی در سال ۱۳۸۰ برای اولین بار در قم به بهره‌برداری رسید که با تملک اداره‌کل ورزش و جوانان به مدت ۱۰ سال به  هیات ورزش های جانبازان و معلولین واگذار شد و به صورت مشترک در اختیار ورزشکاران، جانبازان و معلولین قرار گرفته است.

مجید ولی رئیس هیات قایقرانی در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هیأت قایقرانی به دنبال این بود که مکان ثابتی برای تمرین تیم‌های خود داشته باشد که پس از پیگری‌های انجام شده با اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم و هیأت جانبازان و معلولین، استخر دخانچی در اختیار هیأت قایقرانی قرار داده شد تا تمرینات تیم‌ها در این استخر دنبال شود.

وی افزود: علاوه بر تمرینات تیم‌ها، کلاس‌های آموزشی قایقرانی نیز در همین استخر برگزار می‌شود و در این راستا همه تجهیزات مورد نیاز در دو رشته کایاک و کانوپولو در دو بخش آقایان و بانوان تهیه شده تا کلاس‌ها زیر نظر مربیان مجرب با تجهیزات لازم برگزار شود.

وی در پایان گفت: اسکان هیأت قایقرانی در این استخر موقت خواهد بود و بر اساس قولی که اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم به ما داده است، به زودی استخر شهدای هفت تیر به طور دائم در اختیار ما خواهد بود و این استخر تا چند وقت دیگر به طور اختصاصی پایگاه تمرینات و کلاس‌های قایقرانی انتخاب می‌شود.























تاریخ: 1401/2/18
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهدی هاشمی‌نسب در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل شمس آذر قزوین گفت: قبل از هر چیزی عذرخواهی ویژه از مجری شایسته و توانمند ...

امین میرزازاده برترین فرنگی کار سال آسیا شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجمع سالیانه شورای کشتی آسیا هم اکنون در شهر بیشکک قرقیزستان در حال برگزاری است. امین میرزازاده با توجه به عملکرد درخشان در سال ۲۰۲۳ میلادی ...

فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سهیل مهدی درباره تعیین قهرمان در صورت تساوی امتیازات و اینکه آیا قانون بازی رودررو و گل زده در خانه حریف اعمال خواهد شد یا خیر؟ گفت: در طول ...

ایران با ۳ مدال طلا و یک برنز به کار خود پایان داد.

نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران به مدال برنز رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا دست یافت.  به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در پایان رقابت های ۵ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی آسیا ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز