برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
باحضور مسئولان استانی:

مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر قم افتتاح شد

 ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر به منظور مشاوره تخصصی در حوزه کودک و نوجوان به خانواده‌ها به همت معاونت اجتماعی سپاه استان قم افتتاح شد.

 مهدی علی بابایی معاون اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)، گفت: ششمین مرکز مشاوره خانواده مهر معاونت اجتماعی سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با عنوان «مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر» در راستای اصلاح روابط بین اعضا و تحکیم بنیان خانواده، استعدادیابی، شناسایی و درمان اختلالات روانشناختی کودکان و نوجوانان افتتاح شد.

علی‌بابایی با اشاره به اهمیت و ضرورت مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر، بیان داشت: همزمان با رشد کودک و نوجوان مهارت‌های اجتماعی و هوش هیجانی آنان افزایش پیدا می‌کند که این موارد در اغلب افراد موجب زندگی شاد می‌شود. 

معاون اجتماعی سپاه استان قم ابراز داشت: گاهی اوقات کودکان و نوجوانان به سبب رفتارهایی دچار اختلالاتی می‌شوند و نیازمند مراجعه برای درمان هستند که این مرکز مشاوره با کمترین هزینه‌های ممکن و با بکارگیری شیوه‌های درمانی مختلف از جمله بازی درمانی، هنر درمانی، حرکت درمانی، درمان‌های شناختی و رفتاری به این افراد خدمات درمانی ارائه می‌کند.

وی افزود: در مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر در تلاش هستیم تا اقداماتی را در بحث ارتباط والدین با فرزندان نیز رقم بزنیم.

علی‌بابایی اذعان داشت: در این مرکز مشاوره بنا داریم تا اقداماتی ضمن تقویت موثر مهارت‌های پایه زندگی، تقویت عزت و اعتماد به نفس، شناسایی استعدادها و اختلالات روانشناختی و اضطراب کودکان و نوجوانان اتفاقات بسیار خوبی با حضور متخصصین مجرب و با بکارگیری ابزارهای نوین انجام شود.

گفتنی است، مرکز تخصصی کودک و نوجوان خانواده مهر در میدان جانبازان، کنارگذر امین، خیابان رسالت(پشت مصلی قدس) واقع می‌باشد.

اتاق پذیرش
                                                                  اتاق پذیرش

                                                                       اتاق نوروفیدبک

اتاق بازی 

اتاق نقاشی

آشپزخانه کودک

تاریخ: 1402/10/7
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...