برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 3 تیر 1403
نظر سنجی در مورد والیبال قم

اینروزها بحث در میان اهالی ورزش والیبال قم داغ است!!!

اینروزها بحث در میان اهالی ورزش والیبال قم داغ است،نظر شما اهالی محترم والیبال چی هست؟ آیا در گذشته اتفاقی و خدمتی به والیبال قم انجام نگرفته است؟ با احترام نظر همه عزیزان در این سایت خبری درج خواهد شد.

حضور پیشکسوتان هر رشته ای در ورزش هم می‌تواند موجب رشد و بالندگی ورزش شود و هم اینکه در ساختار ورزش زمینه تحول را ایجاد کند.
پیشکسوتان اعتبار جامعه و ورزش هستند و مردم همواره احترام زیادی برای قشر پیشکسوت ورزش قائل بوده و هستند، باید به پیشکسوت احترام گذاشته شود تا ورزش همچنان مسیر رشد و تعالی خود را با بهره‌گیری از تجربه این عزیزان ادامه دهد.
حضور مقتدرانه و فعالانه‌ پیشکسوتان در ورزش را باید ارج دانست و  با شناسایی باتجربه‌های ورزش، از تجربه و توان آنها برای حرکت رو به جلوی ورزش بایستی بهره‌برداری کرد.
احترام به موسپیدان ورزش برگرفته از فرهنگ پهلوانی ماست و باید در این زمینه برای نسل جوان زمینه سازی کرد، تا این سرمایه های گرانقدر ورزش به حاشیه رانده نشوند و از تجربه آن ها در پیشبرد ورزش بهره برده شود.
مطلبی از یکی از پیشکسوتان عزیز والیبال در ستون فضای مجازی ایتا مشاهده کردم که نظر شما خوانندگان و ورزش دوستان را نیز به آن جلب میکنم:
با سلام خدمت دوستان و اساتید معزز
با توجه به یک سری مسائل که مشاهده کردم بر خود دانستم با مشورت و پرسش و پاسخ با مسئولین گذشته والیبال قم که آیا در گذشته هم در راستای بهبود والیبال شهر کاری انجام شده است ؟؟؟؟ 
یا فقط الان ما شاهد کارهای خارق العاده هستیم که در گذشته در توان یا اراده گذشتگان و پیشکسوتان نبوده است
بیان این مطلب به عنوان نقد حال نیست
فقط توقعم این بود که طوری عنوان نشود والیبال و مدیریت والیبال و ... برای بار اول است که اتفاق می افتد 
آیا گذشته چراغ راه آینده هست یا نیست؟

اگر به گذشته توجه کنیم دروالیبال جشنواره مینی والیبال ازسالهای 70 شروع شده وتیمهای مینی والیبال به مسابقات استانی وکشوری اعزام میشدند. مقام هایی هم بین30استان داشته اند. آن زمان با امکانات کم تیم های مینی والیبال دربین استان ها خودشان را نشان داده اند. اولین دوره که استان قم شرکت کرد درزمین آسفالت ورزشگاه رامسر بود ومقام 5رابدست آورد مربی آقای کریم پور سرپرست  آقای زمانی بودند. سالهای بعد هم پناهی و زمانی مقام 4 وسال بعد با مانی پناهی مقام 3را بدست آوردند. مربیان قم آقایان زمانی،پناهی، کریم پور اکنون هم فعال هستند. 
درآن زمان‌ها جشنواره درسالن امجدی با پرپایی3 دستگاه میله وتور والیبال باشرکت تیم‌هایی ازنواحی 1.2.3.4برگزار میشد. سالن های ثامن،قدس، ناحیه1 وسالن های امام خمینی،شهید زنگارکی ناحیه 2  و سالن‌های شهید بیطرفان،دکتر حسابی،محمدی کاشانی، توانیر ناحیه3 هم دربرگزاری مسابقات همکاری داشتند.
جشنواره مینی والیبال اولین مرتبه ازطرف هیات والیبال درسالن فرزانگان انجام شد تعداد تیم ها هم زیاد بود که فشرده 2روز طول کشید. بعد از آن آقای دشتی درسالن پیامبراعظم(ص) جشنواره برگزار کردند وسال گذشته باهمکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری آن جشنواره باشکوه را برگزار کردند.
زمان گذشته ازتیم ها وجهی دریافت نمیشد وداوران قانع بودند وحق الزحمه بسیار کم از آموزش وپرورش می‌گرفتند. 
بنده عرضم این است که نباید گذشته هارا فراموش کرد. ورزشکاران، مربيان، داوران، برگزارکنندگان بدانند کسی بود که شمارا داور،مربی، ورزشکار کرده البتّه خود آنها هم توسط مربیان، داوران و ورزشکاران گذشته بکار گرفته شدند. "بدانید گذشته چراغ راه آینده می‌تواند باشد"
 مجید جمالی


اینروزها بحث در میان اهالی ورزش والیبال قم داغ است،نظر شما اهالی محترم والیبال چی هست؟ آیا در گذشته اتفاقی و خدمتی به والیبال قم انجام نگرفته است؟
با احترام نظر همه عزیزان در این سایت خبری درج خواهد شد.

 

مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1402/10/9
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
تاریخ: 1402/10/9 - 14:32:46
نام: فاطمه جعفری
مطلب عالی بود و هیئت والیبال در سالهای گذشته نیز مسابقات خوبی برگزار کرده و مراسماتی در جهت تکریم و احترام پیشکسوتان برگزار کرده است
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

ترابی در دورترین حالت ممکن از پرسپولیس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ باشگاه پرسپولیس مذاکرات برای تمدید قرارداد با بازیکنان خود را استارت زده است و در اولین اقدام نیز شنیده می‌شود توافقات اولیه با مرتضی پورعلی‌گنجی ...

بارندگی برنامه پاریسی‌ها را برای افتتاحیه المپیک بهم ریخت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مقامات شهر پاریس گفتند که تمرین افتتاحیه المپیک که برای روز دوشنبه برنامه ریزی شده بود، به دلیل جریان بسیار سریع رودخانه سن به تعویق افتاده است.پس ...

قهرمانی فرزانه فصیحی در تور چلنجر اسلوونی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ فرزانه فصیحی دونده تیم ملی ایران در ادامه مسابقات آماده‌سازی خود جهت شرکت در المپیک پاریس در شهر ماریبور اسلوونی به رقابت در ماده ۱۰۰ متر پرداخت ...

سه میلیارد تومان برای حل مشکلات مالی تیم فوتسال لیگ برتری قم اختصاص یافت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری با اشاره به کمک سه میلیارد تومان برای حل مشکلات مالی تیم فوتسال لیگ برتری قم اظهار داشت: حل مشکل بحران مالی تیم فوتسال «آنا صنعت ...