برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم:

دانشگاه فنی حرفه‌ای فعال در آموزش و اشتغال است

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: همواره در تلاشیم تبیین کنیم که آموزش در جامعه چه تاثیری دارد و نگاهمان در آموزش چگونه باید باشد و توجه داریم که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش پررنگی را در حوزه اشتغال ایفا می‌کند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  محمد رضا فاضلی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم ما به دنبال تحقق نسل چهارم دانشگاه‌ها هستیم که در آن علاوه بر توجه به موضوع اشتغال و کارآفرینی دانشجویان، راهبرد تاثیرگذاری در محیط اطراف در کانون توجه است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان قم گفت با اشاره به نافع بودن آموزش گفت: یکی از اهمیت‌های ما پرداختن به نحوه آموزش می‌باشد و همواره در تلاشیم تبیین کنیم که آموزش در جامعه چه تاثیری دارد و نگاهمان چگونه باید باشد و توجه داریم که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش پررنگی را در حوزه اشتغال ایفا می‌کند و با توسعه آن زیرساخت رونق اقتصاد را شاهد هستیم که از مهم‌ترین بخش‌های این اشتغال به اشتغال جوانان باید اشاره کرد.

وی ادامه داد: در همین رابطه کارگاه‌های اشتغال در کنار خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم ایجاد شده‌است و دانشجویان می‌توانند با فعالیت در آن‌ها علاوه بر ارتقا سطح مهارت‌های فنی خود، درآمدزایی نیز داشته باشند.

فاضلی گفت: همچنین دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم ارتباط خوبی با بخش صنعت استان دارد و تلاش می‌کند کارشناسان مورد نیاز صنایع مختلف را با ارائه آموزش‌های لازم مهارتی، پرورش دهد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های این دانشگاه در حوزه مباحث فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: در سال‌های گذشته روپوش مضجع شریف حضرت معصومه (س) توسط آموزشکده دختران دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم آماده شد، امسال نیز به سفارش آستان قدس رضوی این آموزشکده در حال آماده سازی روپوش مضجع شریف امام رضا (ع) است.

وی افزود: دانشگاه فنی و حرفه‌ای قم در راستای الگوسازی شخصیت‌های برجسته برای دانشجویان تمام توان خود را به کار گرفته و در همین ارتباط برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری مستوره با هدف معرفی شخصیت حضرت معصومه (س) توسط این دانشگاه در دستور کار است.

وی با اشاره به این که اطلاعات جشنواره مستوره در پایگاه اطلاع رسانی https://masttooreh.ir/ برای مخاطبان قابل مشاهده است، ادامه داد: این جشنواره با موضوع عفاف و حجاب، معرفی شخصیت کریمه اهل بیت (ع) و گردشگری مذهبی قم در رشته‌هایی نظیر هویت بصری، عکاسی، ارتباط تصویری، نقاشی و نگارگری، خوشنویسی، پادکست، طراحی لباس و مد برای دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور و دانشگاه‌های استان قم با اهدا جوایز ارزنده به برگزیدگان برگزار خواهد شد.

 

منبع:دانشجو

تاریخ: 1402/10/18
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...