برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 14 تیر 1403
رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم:

تبیین نام و یاد شهیدان برای همه نسل‌ها ضرروتی مهم است

سبحانی با تاکید بر ضرورت تبیین سیره زندگی شهدا جهت نسلهای جدید انقلاب، گفت: بزرگداشت جایگاه و مقام شهدا وظیفه ما بوده و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ دکتر سیدمجتبی سبحانی رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم در برنامه نهضت پاسخگویی مسجدمحور که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران شهری در مسجد صاحب الزمان(عج) خیابان توحید برگزار شد، اظهار کرد: بزرگداشت جایگاه و مقام شهدا وظیفه ما بوده و همه نسبت به این موضوع مسئول هستیم.

وی افزود: دفن پیکر مطهر شهید گمنام در بوستان حافظ از خواسته‌های مردم شریف نیروگاه بوده است و ان شاءالله از برکات وجود و معنویت این شهید والامقام استفاده و بهره لازم را مردم این منطقه شهید پرور خواهند برد.

این عضو شورای شهر قم گفت: با تدفین شهدا در بوستان‌ها، مدیریت شهری در محوطه‌سازی و احیای حرم شهدا می‌تواند ورود کند و برای این مهم از سال آینده بودجه مشخص خواهد شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست با بیان اینکه توسعه فضای سبز باید با زیرساخت‌های تاریخی و مذهبی شهر مرتبط باشد، خاطرنشان کرد: در کنار تلاش برای توسعه فضای سبز باید به دنبال توزیع عادلانه این ظرفیت نیز باشیم.

وی در ادامه گفت: امروز بوستان‌های بسیاری در سطح شهر قم احداث شده و در نظر داریم در ادامه به دنبال غنی‌سازی بوستان‌ها باشیم.

 

 

 

 

 
تاریخ: 1402/10/23
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

زلفی‌گل: دولت چهاردهم آموزش را مهارت‌محور کند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وزیر علوم: دولت چهاردهم احکام مصوب برنامه هفتم توسعه پیشرفت کشور از جمله مهارت‌محور کردن آموزش را عملیاتی کند. دانشگاه‌های کشور باید نیازمحور ...

پزشکیان: در قبال وعده‌ها و گفته‌هایم پاسخگو خواهم بود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش ظهر چهارشنبه در جمع هواداران و حامیان خود در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: ما آمده‌ایم ...

ضرغامی: تابو برگزاری کنسرت در اماکن تاریخی شکسته شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: فردا در استان ...

الزام تبدیل اسناد دفترچه‌ای به «تک‌برگ» حذف می‌شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ با اجرایی شدن قانون «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» از سوم تیرماه سال جاری،  هر درخواست‌ جدیدی که در سامانه ...