برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 29 شهریور 1403

جام ملت‌ های آسیا| ایران گام اول را محکم برداشت

دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین یکشنبه از ساعت 21 به وقت تهران در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار شد که شاگردان قلعه نوی گام اول را محکم برداشتند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین در هجدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا شامگاه یکشنبه ۲۴ دی و از ساعت ۲۱  در ورزشگاه اجوکیشن سیتی برگزار شد به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری پر گل ۴ بر یک شاگردان امیر قلعه نویی همراه شد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی امارات در صدر جدول گروه C قرار بگیرند. کریم انصاریفرد(۲)، شجاع خلیل زاده(۱۲)، مهدی قایدی(۳۸) و سردار آزمون(۵۵) برای ایران گل زدند. تامر صیام(۴۵+۶) برای فلسطین گل زد.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه رم از ابتدای نیمه دوم در این بازی به میدان رفت و ۱۰ دقیقه پس از ورود خود به زمین موفق شد گل چهارم ایران را وارد دروازه فلسطین کند. سایت «siamolaroma» در این باره نوشت: در حالی که تیم فوتبال رم برابر میلان قرار گرفت، سردار آزمون همراه با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا حاضر شد و توانست با گلزنی برابر فلسطین ماجراجویی خود در آسیا را آغاز کند.

او پس از اینکه از دقیقه ۴۶ وارد زمین شد توانست دقیقه ۵۵ برای ایران گل به ثمر برساند و کیفیت بالای خود را به رخ حریفان کشید.

مهدی قایدی در مورد این بازی گفت: خیلی مهم بود که بازی اول را خوب تمام کنیم. دل مردم را شاد کردیم و امیدوارم بتوانیم بازی های بعدی بهتر شویم. وظیفه من بود که گلزنی کنم. خوشحالم که در اولین حضورم در جام ملت های آسیا گلزنی کنم.

محمد محبی نیز گفت: بازی اول همیشه سخت است. خدا را شکر که بازی اول را بردیم و امیدوار شدیم به موفقیت در این تورنمنت. تلاش می کنیم دیدارهای آینده را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم.

علیرضا بیرانوند در مورد این دیدار گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و امیدوارم برای بازی های بعدی بهتر شویم. از این که گل خوردیم ناراحت شدم. وقتی هم ۱۰ بر یک بازی را ببریم بازهم من ناراحت هستم. از گل خورده ناراحت بودم. تمرکزمان را از دست دادیم و گل خوردیم.

 

 

 
تاریخ: 1402/10/25
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

اقدام تحسین برانگیز پاراوزنه‌برداران درفرودگاه/انسانیت به رنگ طلا

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تیم ۶ نفره پاراوزنه‌برداری ایران در مسابقات پارالمپیک پاریس موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک برنز شد. نهمین حضور پاراوزنه‌برداری ایران ...

3 ایراد ناظر AFC به ورزشگاه شهدای شهرقدس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ناظر مالزیایی AFC امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس حضور یافت تا شرایط را برای میزبانی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مورد بررسی قرار ...

فرصت محدود AFC برای رفع ایرادهای VAR ورزشگاه شهرقدس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از تسنیم، استقلال و پرسپولیس برای میزبانی از حریفان خود در لیگ نخبگان آسیا ورزشگاه شهدای شهرقدس را معرفی کرده‌اند. امروز (جمعه) ناظر VAR ...

جوادی: ورزشگاه تختی تا پایان شهریور آماده بازی خواهد بود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی جوادی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در طی گفت و گویی  در خصوص آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی گفت: خدا را شکر در بازدیدی که دیروز ...