برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
در مصلی بزرگ امام خمینی(ره)

نمایشگاه «شهریران» به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور برگزار شد

نمایشگاه شهریران، سقفی است برای گردهم آمدن تمام فعالان اکوسیستم شهری تا ضمن تعامل سازنده با یکدیگر، چالش‌های کلان پیش روی شهرهای ایران را برطرف سازند.

به گزارش خبرنگار حمیت نیوز(حمنا)؛ نمایشگاه «شهریران» به همت سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کل کشور در روزهای 1 الی 3 آذر ماه 1402 با حضور شهرداری‌های سراسر کشور بجز قم و شرکت‌های مدیریت شهری در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد.

این نمایشگاه ملی با موضوع‌های تامین مالی و سرمایه‌گذاری شهری، مبلمان و طراحی شهری، ماشین‌آلات و تجهیزات خدمات شهری، فرآیندها و سکوهای هوشمند شهری، پایش و پردازش تصویری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت پسماند و بازیافت، فضای سبز و محیط زیست، مسکن‌سازی و مصالح نوین ساختمانی برگزار شد.

نمایشگاه شهریران، سقفی است برای گردهم آمدن تمام فعالان اکوسیستم شهری تا ضمن تعامل سازنده با یکدیگر، چالش‌های کلان پیش روی شهرهای ایران را برطرف سازند.

این نمایشگاه ضمن معرفی دستاوردهای و خدمات بخش‌های فعال در حوزه مدیریت شهری، توانست تا با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، خدمات شهری را با دانش روز پیوند بزند.

«شهریران» پاویون‌های متعددی داشت که از جمله آنها می‌توان به پاویون سرمایه‌گذاری، ارائه تجربه، دانش‌بنیان‌ها، خلاقیت، گفت‌وگو، رسانه و خدمت اشاره کرد.

 

رقیه تکمار
تاریخ: 1402/11/3
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

فرمانده نیروی زمینی سپاه: تاکنون تنش آبی در ۷۰۰ روستا را رفع کرده‌ایم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه آبرسانی مجتمع روستایی کهنه‌جلگه در خراسان شمالی ...

طراحی بازی‌ با موضوع سبک زندگی اسلامی مقابله با توطئه‌های دشمن است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مصطفی ملایی در حاشیه رونمایی از بازی اندرویدی “عاشق باشی” با تأکید بر توجه به ایجاد سرگرمی‌های استاندارد و مطابق با فرهنگ اصیل ایرانی ...

تحویل تعدادی از اسناد مسکن ملی به راه و شهرسازی قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن با توضیح در مورد مسکن ملی بیان داشت:  این اسناد شامل ۵۴۲ سند از زمین‌های مسکن ملی شهرستان جعفرآباد ...

اختصاص رایگان سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از تسنیم آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در سازمان ...