برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
مدیر بانک کالا برق قم خبر داد:

گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان در بهمن ماه

ارتقاء کیفیت در تولید مصالح، شیوه‌های طراحی و اجرا، سرعت‌ بخشیدن به روند ساخت و ساز، رقابت در پیشرفت تکنولوژی، استفاده بهینه از نیروی کار و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ساخت، جزء مؤلفه‌های تأثیرگذار در این صنعت به شمار می‌آیند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهندس محمد نوروزی مدیر بانک کالا برق نخل در مصاحبه با خبرنگار ما از برگزاری گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان در یازده بهمن خبر داد و گفت: گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان با حضور مقامات استانی و با حضور بیش از 70 تولیدکننده صنایع برقی و نمایشگاه جانبی برگزار می شود.

 نوروزی در ادامه افزود: توسعه صنعت ساختمان، یکی از مظاهر رشد و توسعه کشورها محسوب می‌شود. بیشترین سهم انباشت سرمایه ثابت و بالاترین سهم اشتغال در بخش صنعت و جذب افراد تحصیل‌کرده و کارآمد در این بخش وجود دارد که با حضور استاد طهماسب کریمی در مورد مدیریت رفتار سازمانی مباحثی ارائه خواهد شد.

مدیر بانک کالا برق نخل در ادامه بیان داشت: ارتقاء کیفیت در تولید مصالح، شیوه‌های طراحی و اجرا، سرعت‌ بخشیدن به روند ساخت و ساز، رقابت در پیشرفت تکنولوژی، استفاده بهینه از نیروی کار و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین ساخت، جزء مؤلفه‌های تأثیرگذار در این صنعت به شمار می‌آیند.

نوروزی با توضیح اینکه بانک کالا برق نخل برای اولین بار در ایران توانسته است جمع کثیری از تولیدکنندگان را در غالب دفاتر فروش بیش از 70 شرکت معتبر در استان قم داشته باشد،گفت:  بانک کالا برق نخل اقدام به عرضه محصولات برقی با عنوان اولین هایپر برق ایران به فعالان صنعت ساختمان در جهت برطرف کردن دغدغه های تولیدکنندگان این صنعت دارد.

وی در ادامه بیان داشت: این مجموعه با داشتن کاملترین سبد محصولات الکتریکی در استان قم و با اشتغالزایی بیش از 35 نفر توانسته است که در ارائه محصولات استاندارد و بهینه سازی و تامین اقلام الکتریکال با قیمت مناسب گامی مهم در پیشبرد اهداف نهضت ملی صنعت ساختمان برداشته باشد.

نوروزی در ادامه گفت: بانک کالا برق نخل با تکمیل زنجیره تامین در بخش اقلام الکترکال ساختمان توانسته است در بالا بردن حق انتخاب مخاطبان در خرید کالاهای با کیفیت با شرایط پرداخت ویژه و متناسب با شرایط مالی پروژه ها در کاهش هزینه ساخت و افزایش کیفیت ساخت اثرگذار باشد.

وی در پایان اظهار داشت: از جمله مزیت های بانک کالا برق نخل می توان به همکاری با سازمان نظام مهندسی در زمینه بروزرسانی اطلاعات کارشناسان فنی این سازمان و همچنین افزایش سطح دانش و مهارت در صنعت برق و ساختمان، تنظیم بازار، بهینه سازی مصرف انرژی، هوشمند سازی،پرداخت متناسب،کاهش ضایعات انبارداری پروژه ها،ارائه گارانتی ویژه از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و کاهش هزینه ها می توان نام برد.

نوروزی در پایان به گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان اشاره نمود و اظهار داشت: مجموعه بانک کالا برق نخل به آدرس میدان ولیعصر(عج)،بلوار خلیج فارس،کوی 1،پلاک 11 انتقال یافته و سایت اینترنتی به آدرس Nakhlelectric.ir  نیز به زودی بروزرسانی و آماده خدمات دهی خواهد شد و شماره 37206469  و  37207913  نیز آماده پاسخگویی و ارتباط مشتریان خواهد بود.

 
مجتبی علیشاهی
تاریخ: 1402/11/9
موضوع: کسب و کار
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اداره کل امور مالیاتی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در این دیدار حسین نیروبخش "مدیرکل امور مالیاتی استان" با ارائه گزارشی از وضعیت تحقق درآمدهای مالیاتی سه سال اخیر کشور ،استان و همچنین عوارض ...

مصوبات مهم هیات دولت برای حذف سختگیری های صدور مجوزهای کسب و کار

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت همه شهدای خدمت پرواز اردیبهشتی گفت: از همه مردم که هم ...

مشکلات و موانع پیش‌روی اصناف استان قم بررسی شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها به همت اتاق اصناف استان قم برگزار ...

تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره آمار بازار کار اعلام کرد که طبق آخرین آمار مرکز آمار، نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین ...