برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403

نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم دایر شد

45 اثر در نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم آثار 25 عکاس در نمایشگاه بخش آزاد دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم
دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم گفت: نمایشگاه آثار «بخش آزاد» این دوسالانه، با 45 اثر از 25 هنرمند عکاس دایر شده است.

به گزارش حمیت نیوز به نقل از روابط‌عمومی دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم،ابراهیم سلیمانی در گفت‌وگویی در این رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه تا 11 اردیبهشت‌ماه امسال از ساعت 15:30 تا 19:30 به صورت رایگان برای بازدید عموم در نگارخانه فرهنگ شهر قم واقع در خیابان شهیدان فاطمی (دورشهر) دایر است.
وی افزود: دهمین دوره این دوسالانه در مقایسه با دوره های پیشین آن، دارای تفاوت های جدی؛ از جمله حضور عکاسان با «مجموعه عکس» و نیز «بخش عکس موبایلی» است که در دوره های گذشته این دو بخش را نداشتیم.
رییس انجمن عکاسان استان قم ادامه داد: این دو بخش جدید، موجب رونق و حضور بیشتر عکاسان در این دوسالانه شد.
سلیمانی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه عکس های برگزیده به شکل بسیار هنرمندانه ای «پاسپارتو» شده اند و همچنین دارای «کَپشِن» هستند.
وی بیان کرد: در زمان برگزاری این نمایشگاه در روزهای سه شنبه هر هفته، نشست های تخصصی نقد و بررسی عکس ها به همراه گفت وگو با عکاسان در رابطه با این دوسالانه نیز انجام می شود.

? نمایشگاه «بخش قم» دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم پس از عید فطر برگزار می‌شود
وی اعلام کرد: نمایشگاه «بخش قم» که بخش اصلی نمایشگاه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم است؛ پس از عید سعید فطر برگزار می شود و پس از آن آیین اختتامیه دوسالانه مذکور برگزار خواهد شد.

? 2 هزار اثر به دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد
وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: حدود 2 هزار اثر از بیش از 120 هنرمند عکاس در بخش های گوناگون از سراسر کشور؛ به دبیرخانه دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم ارسال شد.
دبیر دهمین دوسالانه عکس هنرمندان قم افزود: از میان آثار دریافت شده، 180 اثر از 50 هنرمند عکاس برای نمایشگاه در دو بخش «قم» و «آزاد» انتخاب شده اند.
تاریخ: 1401/1/29
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...