برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403

بازدید معاون وزیر اقتصاد از سه واحد تولیدی قم

سید علی روحانی گفت: تلاش می شود شرکت ها با استفاده از تسهیلات تبصره 18 بتوانند بخشی از نیاز مالی خود را تامین کنند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، روز چهارشنبه با حضور در شهر صنعتی شکوهیه قم از سه واحد تولیدی مستقر در این شهرک بازدید کرد.
سید علی روحانی در نخستین برنامه خود در شهرک صنعتی شکوهیه ضمن بازدید از شرکت مهندسی برازش صنعت و سازمند صنعت در جریان تولید این دو شرکت قرار گرفت.
 شرکت مهندسی برازش صنعت و سازمند صنعت در سال 1375 تاسیس شده و برای 700 نفر اشتغالزایی کرده است.
این شرکت حدود 200 نوع محصول در زمینه قطعات تزیینی، الکترونیکی و موتوری خودرو تولید می کند که فروش سالانه آن رقمی حدود یک هزار میلیارد تومان است.
شرکت صنعتی سامان پویش تامین، تولیدکننده تجهیزات فروشگاهی، انبار و لجستیک، دومین واحد تولیدی بود که توسط معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بازدید قرار گرفت.
این شرکت در سال 1395 تاسیس شده و برای 360 نفر اشتغالزایی انجام داده است.
سومین واحد تولیدی مورد بازدید امروز، شرکت عطرین نخ قم وابسته به گروه صنعتی گلریز قم بود که انواع نخ های پلی استر تابنده در آن تولید می شود.
این واحد تولیدی در سال 1394 تاسیس شده و برای 250 نفر اشتغالزایی انجام داده است.
ظرفیت تولید سالانه آن، حدود پنج هزار تن و فروش سالانه آن نیز در حدود 600 ملیارد تومان است.
معاون سیاست گذاری اقتصادی  وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از این سه واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: شهرک صنعتی شکوهیه از شهرک های صنعتی فعال کشور است و وضعیت تولید و رشد آن بسیار امیدوارکننده است.
سید علی روحانی گفت: تلاش می شود شرکت ها با استفاده از تسهیلات تبصره 18 بتوانند بخشی از نیاز مالی خود را تامین کنند.
وی ادامه داد: تبصره 18 سال 1401 با تاخیر شروع شد و از مهرماه امسال آغاز شد و حدود 17 هزار میلیارد تومان است و دو برابر این رقم نیز بانک ها پرداخت می کنند و پیش بینی می شود حدود 50 هزار میلیارد تومان امسال تزریق شود.

تاریخ: 1402/11/11
موضوع: اقتصادی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

مشخص نبودن تکالیف دستگاه‌ها باعث اتلاف وقت و منابع کشور خواهد شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه‌ای که به منظور بررسی پیشنهادات سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درباره ...

هیچ منطقی نمی‌پذیرد که بنزین را آزاد بخریم و با سوبسید بفروشیم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور کشورمان در مراسم معارفه وزیر جدید اقتصاد گفت: آیا علم اقتصاد، دانشمندان و تجربه بین‌المللی این حرف را از ما قبول ...

تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۱۷۹ هزار فقره طی ۵ سال اخیر رسید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران در طی گفتگویی  با بیان اینکه روند پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در طی ۵ سال گذشته روند رو به رشدی داشته ...

بهره‌برداری از ۷۲ پروژه آب و فاضلاب به ارزش ۱۰ همت در هفته دولت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ هاشم امینی مدیرعامل آب و فاضلاب کشور با تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: در بخش آب شرب، تأمین پایدار آب شرب و بهداشت در سطح کشور از طریق احداث ۵۹ ...