برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
آقامیری:

هیچ دلیلی برای تاخیر در خدمت به بخش تولیدی پذیرفته نیست

استاندار قم بر لزوم توجه همه مدیران استان به خدمت رسانی به همه بخش ها به خصوص بخش اقتصادی و تولیدی تاکید کرد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمد آقا میری روز چهارشنبه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گفت: یکی از مسائلی که بسیاری از تولید کنندگان از آن به عنوان یکی از مشکلات خود عنوان می کنند مساله تعهد ارزی است که البته اجرای درست آن نیازمند رعایت یک سری الزامات است. 

وی با اشاره به ملاقات با 2400 نفر از مردم قم در مدت زمانی تصدی استانداری افزود: اعتقاد جدی به بخش خصوصی داریم. در همه جلسات در تلاش هستیم که سنگ ها را از جلوی پای تولید و تولیدگران برداریم. 

وی گفت: صنعتگران نیازمند ثبات هستند نه تورم و گرانی ارز. وقتی سرمایه گذاری شکل نگیرد، مهمترین اتفاقی که رخ می دهد، کندی گردش پول است که در این راستا دولت نیز زیان می بیند. 

وی افزود: خوشبختانه دولت در بخش اقتصادی تلاش های موفقی داشته و تدابیر خوبی برای جلوگیری از تکانه های اقتصادی در حوزه ارز و بورس و... اتخاذ شده است.  

استاندار قم بیان کرد: مهمترین موضوعات در عرضه صادرات ، تسهیلات و مساله ارز مطرح است. اگر شیب تسهیلات به سوی تولید باز نشود تولید از حرکت باز می ایستد.  

وی گفت: در سال رونق تولید و مهار تورم نباید مسایل برعکس شود و تولید، مهار شود و تورم رونق یابد. اگر حتی نقدینگی نیز افزایش پیدا کند ولی همه آن به سمت تولید برود باعث کاهش تورم می شود. ولی لازمه این امر نظارت است‌‌. 

وی با ذکر این مطلب که صنعت فرش نیازمند حمایت های همه جانبه است، گفت: اگر این فرصت های احیای حوزه فرش را از دست بدهیم قطعا در آینده نمی توانیم این فضا را جبران کنیم. 

وی افزود: ستاد تسهیل هر هفته در استانداری برگزار می شود زیرا بنده اعتقاد دارم که بخش خصوصی که منتظر تصمیم این ستاد است به هیچ وجه نباید منتظر بماند. 

وی گفت: اگر مدیری نسبت به بخش خصوصی بی تفاوت باشد بدون شک از او نمی گذریم. مدیری که نتواند تشخیص بدهد که تولید کننده در چه موضعی قرار گرفته است به درد مدیریت و کارشناسی هم نمی خورد. 

وی یادآورشد: هیچ دلیلی برای تاخیر در خدمات رسانی به بخش تولیدی پذیرفتنی نیست.

تاریخ: 1402/11/12
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...