برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
سبحانی ثابت عضو شورای اسلامی شهر قم:

بایستی از تولیدات داخلی حمایت نمود تا بستر صادرات نیز فراهم شود

خیلی از صنایعی که به کشورهای دیگر صادر می کنند برای ما ارز آوری دارند که این خیلی ارزشمند و باعث افتخار در سطح استان وکشور و در سطح دنیا شده است و حتی بعضی از مدیران این صنایع و شرکت ها صادرات خیلی موفقی به کشورهای دیگر داشته و دارند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید مجتبی سبحانی ثابت عضو شورای اسلامی شهر قم در حاشیه گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان در طی گفت و گویی  اظهار داشت: همه ارکان نظام جمهوری اسلامی خصوصاً مقام معظم رهبری در خصوص توجه به تولید را توجه به صنعت داخلی ذکر کرده اند.

سبحانی ثابت  در ادامه گفت: با توجه به فرمایشاتی که مقام معظم رهبری ومسئولین دیگر نظام دارند در خصوص حمایت از تولیدات داخلی دارند، صنعت  برق را  هم به دلیل اینکه مربوط به داخل است قطعا باعث توسعه اقتصادی  هم در استان و هم در کشورمان خواهد شد.

وی در ادامه به صادرات صنعت برق به کشورهای دیگر اشاره نمود و افزود: خیلی از صنایعی که به کشورهای دیگر صادر می کنند برای ما ارز آوری دارند که این خیلی ارزشمند و باعث افتخار در سطح استان وکشور و در سطح دنیا شده است و حتی بعضی از مدیران این صنایع و شرکت ها صادرات خیلی موفقی به کشورهای دیگر داشته و دارند.

عضوشورای اسلامی شهرقم درادامه بیان داشت: ما اعتقاد داریم صنایعی که مربوط به ساخت وساز ساختمان می شود در رونق اقتصادی و توسعه اقتصادی و بر بالا رفتن درآمد خانواده ها خیلی تاثیر گذار است چرا که در صنعت ساختمان و ساخت و ساز پول چرخش پیدا میکند.

وی  در ادامه از مجموعه بانک کالا برق نخل تشکر نموده و افزود: دربرنامه ای که در حال برگزاری است  تولیدکننده گان همدیگر رو می شناسند و همدیگر رو معرفی می کنند که مشتریان بشناسند و باعث هم افزایی شود چنین جلساتی به روز شدن اطلاعات و ارتباطات می شود ایجاد یک محیط رقابتی می کند و این هم افزایی باعث می شود خروجی که  برای مردم  و مصرف کننده دارد خروجی ارزشمندی باشد  و این ها هم چرخه سالم اقتصادی را به عهده دارند که به نوعی از تولید به مصرف است.

سبحانی ثابت به این موضوه اشاره نمود که قیمت گذاری مناسب و قیمت پایین تاثیر زیادی در جذب مشتری دارد، قیمت پایین تا حدی تاثیر در خرید دارد اگر سطح درآمد مردم بالا بیاید دیگر قیمت کمتر تاثیر گذار نخواهد بود و  مهم تر از قیمت، کیفیت است.

عضو شورای اسلامی شهر قم  در ادامه افزود: در واقع ما یک بازاریابی داریم و یک بازار داری داربم بازاریابی یعنی شما می گردید دنبال بازار های جدید، حال با قیمت گذاری مناسب، معرفی خوب و تبلیغات حالا شما بازار خود را پیدا میکنید ولی اینکه بازار را حفظ کنید ومشتری رو نگه دارید من فکر می کنم از بازاریابی مهم تر است.

در بازار داری  اگر شما سال ها مشتری با کیفیت خودتان را حفظ کنید اگر شما یک نقص در سیستم تان باشد مشتری که سال ها به شما وفادار بوده بعد از چند سال مشتری از دست خواهد رفت، پس کیفیت مهم تر است و مادام العمر باید به آن نظارت و دقت شود.

وی از تنوع محصولات شرکت ها گفت و بیان داشت: اینکه یک شرکتی تنوع دارد و رشد می کند و توسعه پیدا میکند مشخص است که مشتری ازآن رضایت دارد در واقع اگر به سلیقه ها دقت نشود تقسیم بازار و تنوع محصولی ایجاد نمی شود شما وقتی این کار انجام می دهید یعنی توانستید به تمام سلیقه ها جامه عمل بپوشانید و این تنوع نشان از توجه به تمامی سلیقه ها دارد و هم در مورد استقبال مشتری ها است و کسانی موفق هستند که به تمامی سلیقه و زائقه ها توجه کنند.

سبحانی ثابت در ادامه ذکر نمود: سازمانی زنده است که از تفکر اطرافیان ونیروهای خط تولید استفاده کند و همیشه خودش را زنده نگه دارد در واقع هر جایی اندیشه باشد وتوجه به سلیقه های مردم بشود رشد را به همراه دارد.

وی در ادامه اظهار داشت: بنده  به عنوان یک نماینده مردم سعی بر این دارم که به تولیدکننده ها کمک شود چون نظرجهموری اسلامی بر این است که به تولید کننده ها کمک شود اگر کار تولید کننده پا بگیرد باعث ایجاد رونق داخلی و تولید اقتصادی برای ما اخواهد بود و بنده همواره سعی براین دارم که در هر جا که هستم به عنوان عضو کوچکی از جامعه کمک کنم که این مشکلات حل بشود.

 
تاریخ: 1402/11/12
موضوع: کسب و کار
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اداره کل امور مالیاتی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در این دیدار حسین نیروبخش "مدیرکل امور مالیاتی استان" با ارائه گزارشی از وضعیت تحقق درآمدهای مالیاتی سه سال اخیر کشور ،استان و همچنین عوارض ...

مصوبات مهم هیات دولت برای حذف سختگیری های صدور مجوزهای کسب و کار

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت همه شهدای خدمت پرواز اردیبهشتی گفت: از همه مردم که هم ...

مشکلات و موانع پیش‌روی اصناف استان قم بررسی شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها به همت اتاق اصناف استان قم برگزار ...

تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره آمار بازار کار اعلام کرد که طبق آخرین آمار مرکز آمار، نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین ...