برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
حضور شرکت امید الکترونیک نماوا

در گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان

شرکت امید الکترونیک نماوا  با هدف تولید ،ایجاد بازار در حوزه cisو صادرات محصولات الکترونیک افتتاح شد واینک تولید کننده درب بازکن های تصویری و جک های پارکینگی است.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ احسان رضایی مدیرعامل شرکت امید الکترونیک نماوا در حاشیه گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان در گفت وگوبا خبرنگارما گفت :  شرکت امید الکترونیک نماوا  با هدف تولید ،ایجاد بازار در حوزه cisو صادرات محصولات الکترونیک افتتاح شد واینک تولید کننده درب بازکن های تصویری و جک های پارکینگی است.


وی در ادامه گفت: ما درمدت محدود توانستیم خیلی از رقبا را پشت سر بگذاریم وسبک کارما همواره به این صورت است که  با دوستان نزدیک کار می‌کنیم و هم چنین با  مجموعه بانک کالا برق نخل و مدیریت محترم این مجموعه آقای نوروزی حدود ۱۲ سال دوستی داریم و قبل از هر چیزی رفاقت در بیزینس ما مطرح است و تا الان موفق بودیم و خوب پیش رفتیم.


مدیرعامل شرکت امید الکترونیک نماوا در ادامه با توجه به برگزاری همایش بیان داشت: این جلسات حضوری بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان درهمه جای دنیا باب است متاسفانه در ایران به دلیل عدم اعتمادی که بین مشتری‌ها و تولید کنندگان وجود دارد کمتر بوده است که این مجموعه بزرگ توانسته است این مشکلات را برطرف کند یکی از پیشروها در ایران مجموعه بانک کالابرق نخل است و بسیار در این زمینه موفق هستند و از این سمینارها  هم در گذشته برگزار کرده اند. 


وی ضمن ابراز اینکه امیدواریم که این مجموعه روز به روز موفق‌تر بتواند این کارها راپیش ببرد و ما هم حتماً حمایت می‌کنیم،افزود: به قطع یقین فنی بودن مجموعه ازهمه حیث مهم‌تر است آن بخشی که در بحث خدمات پس از فروش می‌توانند به تولید کنندگان  کمک بکند حمایت‌های روانی که می‌توانند از یک تولید کننده در یک کشور انجام دهند مهمترین بخش مزیتی این مجموعه است که واقعاً باید روز به روز به آن کمک شود از آن چیزی است که بهتر و بزرگتر شود به قطع یقین ما رو به رشد هستیم با تصمیماتی که اتخاذ شده و با هم تیمی‌هایی که ما برگزیده‌ایم روز به روز داریم در سبک تکنولوژی خودمان خیلی پیشرفت می‌کنیم و تنها نقطه قوت ما نسبت به شرکت‌های دیگر این است که با رفقامون کار می‌کنیم.


رضایی  در ادامه بیان داشت: در بازاری که الان همه مدل بیزینس را انجام می‌دهند بهتر است انسان با یک مقدار تعقل و تفکر با مجموعه‌ای ادامه همکاری بدهد که همه چیز را در زیر یک سقف دارد و تمام نیازها را بتواند برآورده کند من فکر می‌کنم مجموعه بانک کالابرق نخل مجموعه‌ای است که همه نیازهای یک مشتری را پوشش می‌دهد.
 

 
تاریخ: 1402/11/12
موضوع: کسب و کار
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اداره کل امور مالیاتی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در این دیدار حسین نیروبخش "مدیرکل امور مالیاتی استان" با ارائه گزارشی از وضعیت تحقق درآمدهای مالیاتی سه سال اخیر کشور ،استان و همچنین عوارض ...

مصوبات مهم هیات دولت برای حذف سختگیری های صدور مجوزهای کسب و کار

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت همه شهدای خدمت پرواز اردیبهشتی گفت: از همه مردم که هم ...

مشکلات و موانع پیش‌روی اصناف استان قم بررسی شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها به همت اتاق اصناف استان قم برگزار ...

تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره آمار بازار کار اعلام کرد که طبق آخرین آمار مرکز آمار، نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین ...