برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم:

پیروز واقعی انتخابات مردم و جوانان بودند

محرری ضمن تشکر و تبریک ویژه به ملت ایران و مردم شریف قم برای مشارکت فعال در انتخابات سرنوشت‌ساز یازدهم اسفند ماه گفت: پیروز واقعی میدان مردم و جوانان بودند که با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دوباره آفریدند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر مقدس قم، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از اقدامات شهرداری قم در مدیریت جشن‌های نیمه شعبان، انتخابات و بازگشایی معابر در زمان بارش برف گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی شهرداری شاهد اجرای برنامه‌ها بانظم و انضباط ویژه‌ای بودیم.
وی حضور پرشور مردم را در انتخابات موردتوجه قرارداد و افزود: تشکر و تبریک ویژه به ملت ایران و مردم شریف قم برای مشارکت فعال در انتخابات سرنوشت‌ساز و تسلیت میگویم به دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات که در این تقابل شکست خوردند و با همه برنامه‌هایی که برای عدم حضور مردم در انتخابات داشتند اما شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات بودیم.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: به منتخبان مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز تبریک میگویم و شورای شهر قم آمادگی کامل برای همفکری و همکاری برای استفاده کامل از ظرفیت‌های استانی و شهر قم را با این بزرگواران دارد.
وی همچنین به آیت‌الله سعیدی نیز به‌عنوان نماینده مردم قم در مجلس خبرگان نیز تبریک گفت و بیان کرد: سربلندی ایران و استان قم در این انتخابات را مدیون بصیرت و آگاهی مردم هستیم و پیروزی حقیقی این میدان آن‌ها هستند.
محرری در ادامه به رأی اولی‌ها نیز تبریک گفت و ابراز کرد: یکی از نکات مهم این انتخابات حضور پرشور رأی اولی‌ها از دختران و پسران بودیم که نشان می‌دهد توطئه‌ای دشمنان نسبت به جوانان تأثیرگذار نبوده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شاهد بودیم انتخابات شهر قم با هماهنگی و انسجام همه دست‌اندرکاران و با محوریت استانداری به‌خوبی انجام شد و مدیریت شهری نیز مانند همه مناسبت‌ها حضور و مشارکت فعال داشت و کمک کرد این برنامه به‌خوبی و منظم برگزار شود و که جای تشکر و تبریک دارد.

تاریخ: 1402/12/15
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و همراهانش

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مردم قدرشناس تهران ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه هفتم تیرماه با حضور در مصلای امام خمینی تهران، چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش را گرامی خواهند ...

۵۰۰ خدمات دولت به صورت الکترونیک

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وزیر ارتباطات: تا امروز بیش از ۴۷ میلیون نفر از افراد بالای ۱۸ سال از سامانه درگاه ملی دولت هوشمند استفاده کرده‌اند و این افراد قریب به ۴۵۰ ...

مخالفت دولت عربستان با رای دادن حجاج ایرانی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ «در روز انتخابات، تعداد زیادی از هم‌وطنان ما در حج هستند و ما برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اخذ رای از حجاج ایرانی انجام داده‌ایم» ...

اظهارات اقتصادی نامزدهای ریاست‌جمهوری در سیزدهمین روز از رقابت‌ها

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایسنا؛ با داغ تر شدن تنور انتخابات، وعده های شش نامزد انتخاباتی در خصوص اصلاحات اقتصادی نیز بالا گرفته است؛ به طوری که این نامزدها در ...