برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403
حضور آرشیتکت برجسته کشور؛

در گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان

بشارتی گفت: بنده هم اکنون در حوزه طراحی ساختمان فعالیت دارم اما در سالهای گذشته بیشتر در حوزه اجرا، نظارت، طراحی و اکثر رشته هایی که در زمینه صنعت ساختمان مورد نیاز است فعال بوده ام.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بشارتی آرشیتکت برجسته  کشوردر حاشیه گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان در طی گفت و گویی  اظهار داشت: بنده هم اکنون در حوزه طراحی ساختمان فعالیت دارم اما در سالهای گذشته بیشتر در حوزه اجرا، نظارت، طراحی و اکثر رشته هایی که در زمینه صنعت ساختمان مورد نیاز است فعال بوده ام.

آرشیتکت برجسته کشورگفت: درسال های گذشته در رشته صنعت ساختمان تحولات زیادی صورت گرفته است و بخش عمده ای از این تحولات هم در سیستم برق و روشنایی قابل مشاهده است. تصور همه فعالان بخش صنعت  ساختمان به خصوص ما طراحان این است که در آینده تحول بیشتری در حوزه نور و برق ساختمان، هوشمند ساز ی، نور پردازی ها وحتی ذخیره انرژی سلول های انرژی، اتفاقات زیادی در حوزه برق، الکترونیک  وروشنایی خواهد افتاد.

وی در ادامه اظهار داشت: این ارتباطی که در همایش ها بین تولید کننده ها و طراحان برقرار می شود باعث می شود کسانی که درحوزه طراحی و چه در حوزه اجرا فعال هستند از نزدیک با تولید کننده و برنامه هایشان آشنا بشوند.

بشارتی در مورد کالا برق نخل بیان داشت: سالها است که با مجموعه کالا برق نخل همکاری میکنیم  و بسیاری  از محصولات روشنایی و الکتریکی که مورد نیاز یک ساختمان است در فروشگاه نوروزی قابل مشاهده است.

وی در ادامه گفت: از زمانی که با مجموعه نخل همکاری میکنیم نگران تامین سیستم روشنایی و الکترونیک ساختمان از ابتدا نیستیم و هرچه که تاکنون مورد نیاز بوده این مجموعه تامین کرده است.و امیدواریم که کالا برق نخل همیشه علاوه بر اینکه در استان قم نمونه هستند در دنیا هم حرفی برای گفتن داشته باشد و ما بتوانیم با این مجموعه به طور دائم همکاری داشته باشیم.

 

 

تاریخ: 1402/11/12
موضوع: کسب و کار
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از اداره کل امور مالیاتی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در این دیدار حسین نیروبخش "مدیرکل امور مالیاتی استان" با ارائه گزارشی از وضعیت تحقق درآمدهای مالیاتی سه سال اخیر کشور ،استان و همچنین عوارض ...

مصوبات مهم هیات دولت برای حذف سختگیری های صدور مجوزهای کسب و کار

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت همه شهدای خدمت پرواز اردیبهشتی گفت: از همه مردم که هم ...

مشکلات و موانع پیش‌روی اصناف استان قم بررسی شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نشست هم‌اندیشی رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور با اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌ها به همت اتاق اصناف استان قم برگزار ...

تسهیلات ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی اشتغال در ۱۴۰۳

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود کریمی بیرانوند، معاون اشتغال وزارت کار درباره آمار بازار کار اعلام کرد که طبق آخرین آمار مرکز آمار، نرخ بیکاری در زمستان ۱۴۰۲ به کمترین ...