برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403

عملیات اجرایی فاز پنجم آبرسانی به روستاهای كهک آغاز شد

کلنگ عملیات اجرایی فاز پنجم آبرسانی به روستاهای شهرستان کهک با حضور جمعی از مسئولان به زمین زده شد.

به گزارش حمیت نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در مراسم کلنگ زنی عملیات اجرایی فاز پنجم آبرسانی به روستاهای كهک که با حضور فرماندار کهک و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: این پروژه بخشی از پروژه کلان آبرسانی به ۸۰ روستای شهرستان کهک است به منظور رفع مشکل کمبود آب در این منطقه اجرا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه احداث دو باب مخزن هزار و ۷۵۰ مترمکعبی، یک ایستگاه پمپاژ و ۲ کیلومتر خط انتقال را از بخش‌های این پروژه اعلام کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال طی ۱۲ ماه توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سازمان بسیج سازندگی سپاه علی بن ابی‌طالب قم به عنوان پیمانکار اجرا خواهد شد.

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم ضمن قدردانی از همکاری‌های فرماندار شهرستان کهک در اجرای این پروژه ابراز امیدواری کرد با همکاری تمام مسئولان محلی این فاز از پروژه آبرسانی به روستاهای شهرستان کهک نیز طی برنامه زمان‌بندی به سرانجام برسد.

 

 

وی همچنین با اشاره به میزان مصرف بالای آب در روستاهای شهرستان کهک خاطرنشان کرد: متأسفانه در برخی از روستاها به دلیل استفاده غیر شرب از آب، مصرف بالایی داریم که همین امر مشکلاتی را در زمینه تأمین آب ایجاد کرده است.

 

 

بختیاری بر لزوم کنترل محلی بر روی مصارف آب تأکید کرد و اذعان داشت: نباید از آب شرب که به سختی و هزینه بالا تأمین می‌شود برای آبیاری باغچه‌ها و درختان استفاده شود زیرا در این صورت هر پروژه‌ای هم که اجرا شود چالش کمبود آب وجود خواهد داشت.

 

 

وی تصریح کرد: زمانی پروژه‌های آبرسانی اجرا شده، کام مردم را شیرین و مشکلات کم‌آبی را رفع می‌کند که اهالی روستاها نیز دغدغه استفاده درست از آب و پرهیز از مصارف غیر شرب را داشته باشند.

 

تاریخ: 1401/1/15
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...