برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 31 فروردین 1403

وضعیت هشدار در امارات اعلام شد

رسانه‌های عربی از تداوم آتش‌سوزی در تأسیسات نفتی آرامکو واقع در جده بعد از عملیات نیروهای یمنی در عمق خاک عربستان سعودی خبر دادند. سطح آماده‌باش در امارات هم افزایش یافت.
به گزارش حمیت نیوز به نقل از فارس، رسانه‌های سعودی بامداد شنبه تصاویر جدیدی را از پیامد عملیات هوایی نیروهای یمنی در عمق خاک عربستان سعودی منتشر کردند که در آن آتش‌سوزی گسترده‌ای در تأسیسات نفتی آرامکو در جده مشاهده می‌شود.

شبکه الحدث با انتشار تصاویری زنده از پالایشگاه آرامکو در جده، گزارش داد که شعله‌های گسترده‌ای در این تأسیسات زبانه می‌کشد و دود غلیظ سیاه تمام منطقه را دربرگرفته است.

همزمان نیز برخی منابع از جلسه «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی با فرماندهان نظامی ارشد این کشور خبر می‌دهند.

الحدث در ادامه به نقل از مسئولان سعودی گزارش داد که وزش باد در جده باعث گسترش شعله‌های تأسیسات نفتی آرامکو شده و عملیات اطفای حریق هنوز در مراحل ابتدایی است.

رسانه‌های عربی نیز گزارش دادند پس از هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی در عمق عربستان توسط نیروهای یمنی، سطح هشدار و آماده‌باش در امارات عربی متحده نیز افزایش یافته است.

«ضیف‌الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت یمن هم خطاب به عربستان سعودی گفت: «شعله‌های آتش <در آرامکو> نشانه محاصره مردم یمن است و تا زمانی که محاصره رفع نشود، تمام دولت‌ها هم نمی‌توانند آن را خاموش کنند».

وزنامه صهیونیستی «هاآرتص» نیز نوشت: «مخازن نفتی که در جده هدف قرار گرفتند، بیش از یک چهارم از ذخایر سوخت سعودی را در خود جای داده بودند».
تاریخ: 1401/1/6
موضوع: بین الملل
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

درخواست مهم روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نبنزیا در نشست شورای امنیت درباره تحولات غرب آسیا و فلسطین با بیان اینکه غزه شاهد بروز یک فاجعه بی‌سابقه است، اظهار کرد: اما با این وجود، (رژیم) ...

سیدعمار حکیم: ایران با شکستن دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی، قدرتش را اثبات کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از رسانه های عراقی، رهبر جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه، گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت ...

عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار ...

پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ منیر اکرم طی گفت وگویی با رسانه ترکیه‌ای اظهار داشت که همه کشورها باید دست به کار شده و اقداماتی را برای تحمیل هزینه بر رژیم اسرائیل در ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز