برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 10 فروردین 1403
مدیرکل امنیتی استانداری قم خبر داد:

کاهش چشمگیر سرقت در قم از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم گفت: با اقدامات انجام شده کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه دو آسیب سرقت و کنترل اراذل اوباش در طول ایام برگزاری جشن های نیمه شعبان و ابتدای تعطیلات نوروز در قم اتفاق افتاد.

به گزارش حمیت نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم، حسین امیری در گفت و گویی بیان داشت: توسعه و ارتقای احساس امنیت، مهمترین رویکرد و هدف دستگاه های امنیتی استان قم است.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم ادامه داد: کمیته امنیتی استان بر اساس سیاست های شورای تامین استان در زمان های مورد نیاز تشکیل و راهبردهای خود را برای برگزاری مطلوب آیین های مختلف ملی، مذهبی، سیاسی و غیره تشریح و عملیاتی می کند.
وی با بیان اینکه تدارک پیوست امنیتی مناسب یکی از الزامات مهم در ارتقای خدمات رسانی عمومی به مردم توسط دستگاه های خدمات رسان و همچنین گروه های مردمی است، اظهار داشت: در برگزاری آیین نیمه شعبان علاوه بر نیروهای امنیتی و انتظامی از توان نیروهای بسیج مردمی به خصوص در زمینه کاهش سرق استفاده شد.
امیری با تاکید بر کنترل مطلوب سرقت در آیین نیمه شعبان اخیر در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، گفت: با اقدامات انجام شده کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه دو آسیب سرقت و کنترل اراذل اوباش در طول ایام برگزاری جشن های نیمه شعبان در قم اتفاق افتاد.
مدیرکل امنیتی استانداری قم با اشاره به تقارن مناسبت نیمه شعبان با چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال و با آغاز سال جدید ، ابراز داشت: در مجموع این آیین ها به شکل مطلوبی در سطح استان کنترل شد.
وی پایش و رصد نیروهای امنیتی و انتظامی برای جلوگیری از سرقت را از رویکردهای مهم استان در تعطیلات نوروز دانست و تاکید کرد: از ابتدای آغاز تعطیلات نوروزی تهدید امنیتی و سایر جرایم خشن در این استان رخ نداده است.
امینی در پایان عنوان کرد: در صورتی که مردم نسبت به نحوه عرضه کالا و ارزاق نارضایتی داشته باشند این کمیته برای احقاق حقوق عامه ورود پیدا می کند.

تاریخ: 1401/1/4
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم همزمان با روزهای نخست فروردین‌ماه، دستور ویژه‌ای با محوریت معاونت‌های فنی و عمرانی و خدمات شهری برای ...

تأکید بر آماده‌باش برای موج بازگشت مسافران

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  سید مرتضی سقائیان نژاد به همراه مدیران ارشد شهرداری قم، از ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر منطقه یک شهرداری بازدید کرد. شهردار قم در این ...

آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر/پیش‌بینی 400 دستگاه ون و تاکسی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛  قاسم طالبی خدمات‌رسانی ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر را مورد توجه قرار داد و گفت: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر، به منظور سرویس‌دهی ...

زمان پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اعلام شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ پیش فروش بلیت برای بازه زمانی  ۱۸ تا ۳۱ فروردین در همه محورها (مسیرهای رفت تا تاریخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ و مسیرهای برگشت تا تاریخ ۱۴۰۳/۲/۱) ، از ساعت ۹ ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز