برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403

افزایش 29 درصدی آموزش در شرکت گاز استان قم

مدیرعامل شرکت گاز استان قم از افزایش 29 درصدی آموزش این شرکت در سال 1402 نسبت به سال 1401 خبر داد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مدیرعامل شرکت گاز استان قم مرتضی خوش‌لهجه با اعلام این خبر اظهار کرد: در سال گذشته 15 هزار و 801 نفرساعت آموزش در شرکت گاز استان قم برگزار شد که این رقم در سال پیشین آن 12 هزار و 227 نفرساعت بوده است.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها طی 43 دوره در حیطه‌های شغلی، مدیریتی، عمومی و فرهنگی برگزار شده است، تصریح کرد: هدف از انجام این آموزش‌ها ارتقا و بروزرسانی مهارت‌های فردی و جمعی کارکنان و همچنین آشنایی آنان با قوانین، روش‌ها و ابزارهای کاری جدید است.

خوش‌لهجه در تشریح عناوین این دوره‌های آموزشی گفت: روش‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی در تاسیسات حرارتی، مدیریت تعارض، آشنایی با مدیریت دارایی‌های فیزیکی، مهارت‌های ارتباطی، آشنایی با قانون رسیدگی به تخلفات اداری، قانون برگزاری مناقصات، آشنایی با روش‌های اجرایی و انواع پیمان‌ها و پست امداد شبکه‌های گازرسانی شهری از جمله دوره‌های برگزار شده طی سال 1402 است.

وی برگزاری دوره‌های فرهنگی برای کارکنان شرکت و خانواده‌های آنان را از دیگر اقدامات ارزنده شرکت گاز استان قم طی سال 1402 توصیف کرد و در ادامه افزود: دوره آموزشی تفکر مثبت، جهاد تبیین، آموزش روخوانی قرآن و آداب نماز از جمله این اقدامات است.

خوش‌لهجه همچنین به برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان پیمانکاری اشاره کرد و در این باره توضیح داد: این آموزش‌های شغلی با همکاری سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان قم طی سه دوره برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تقویم آموزشی سال 1403 در حال تدوین است، خاطرنشان کرد: با توجه برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انتظار می‌رود تقویم آموزشی سال جاری با تمرکز بیشتری بر روی آموزش‌های عملی و کارگاهی و همچنین برگزاری دوره‌‌های آموزشی ویژه کارکنان جدیدالاستخدام همراه باشد.

تاریخ: 1403/1/27
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دستگیری عناصر تروریستی در ایام انتخابات/ ناکامی ضدانقلاب در پروژه ۱۰۰۰ میدان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس کمیته امنیت ستاد انتخابات در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره برگزاری ...

انتخاب رئیس‌جمهور با رأی بالا تضمین‌کننده اسلامیت نظام است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد به استناد به آیات قرآن کریم مردم را به عمل نیک دعوت ...

انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم کشید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مردم ایران در روز جمعه 15 تیرماه و در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی یکی را به عنوان چهاردهمین ...

نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری/ پیشتازی جلیلی و پزشکیان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور نتایج به دست آمده از شمارش آرای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را به شرح زیر اعلام کرد: تا ساعت ...