برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 4 تیر 1403
مدیرعامل شرکت راهدار صنعت کیهان:

شرکت راهدار صنعت کیهان در زمینه تولید کابل های مقاوم به حریق و حرارت است

کابل های مقاوم به حریق باید بتوانند جریان دهی برق را در شرایط شعله برای آن مدت زمانی که ماموران آتش نشانی بتوانند خودشان برسانند این تجهیزات اعلام و اطفاء بتواند عملکرد و کارایی شان را داشته باشند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بهزاد تقوایی نیا مدیرعامل شرکت راهدار صنعت کیهان درحاشیه  گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان اظهار داشت: شرکت راهدار صنعت کیهان در زمینه تولید کابل های مقاوم به حریق و حرارت است که در این صنعت پیشرواست.
وی در ادامه بیان داشت: برای اولین بار در ایران به عنوان یک تولید کننده داخلی مفتخریم که همراه مجموعه مرکز تحقیقات مسکن با مدیریت دکتر بختیاری در زمینه تدوین آئین نامه پشتیبان کابل های اعلام حریق در این همایش حضور داریم در واقع کاری که این آئین نامه انجام می دهد این است که بحث تائیدیه های آتش نشانی  و کالاهایی که در خصوص حریق فعالیت میکنند به صورت یک پکیج مدون و قانونمند در بیاورد و قانونی که قرار است در سراسر کشور اجرا شود .
مدیرعامل شرکت راهدار صنعت کیهان گفت: شرکت ما توانست در سال 1385 پروانه بهره برداری از صنایع استان سمنان دریافت کند و در این سال ها افتخار این را داشتیم که کابل های مقاوم به حرارت مخصوصا کابل های سیلیکونی را به بازار ایران معرفی کنیم.
وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اهداف شرکت ما برای سال آینده حضور در بازار جهانی است . خوشبختانه توانستیم محصولاتی را تولید کنیم که قابل رقابت با محصولات خارجی و بلکه بهتر ازآن هم باشد.
وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات در بحث صنعت ساختمان و کابل ها عدم شناخت مصرف کننده ها از کالایی است که خریداری می کنند که این قضیه باعث سو استفاده و سود جویی بعضی از افرادی که در این بازار حضور دارند و کالاهایی که عموما کیفیت و کارایی مناسبی ندارند، باعث هدر رفتن سرمایه و جان مردم شده است.
بهزاد تقوایی نیا گفت: کابل های مقاوم به حریق باید بتوانند جریان دهی برق را در شرایط شعله برای آن مدت زمانی که ماموران آتش نشانی بتوانند خودشان برسانند این تجهیزات اعلام و اطفاء بتواند عملکرد و کارایی شان را داشته باشند.
وی در ادامه اظهار داشت: استاندارد سازی و نمود کیفیت برای محصولات سبب می شود که مشتریان شناخت بهتری پیدا کنند و به سمت کالاهای بی کیفیت نروند و متاسفانه در بازار یک سری تولید کننده سود جوهستند  محصولات تقلبی در بازار عرضه می کنند، این آیین نامه پشتیبان از این کار جلو گیری خواهد کرد و هر ساختمان برای گرفتن پایان کار مجبور است که گواهی اصالت کالا را از تولید کننده یا وارد کننده اش بگیرد در واقع آن تولید کننده یا وارد کننده تضمین کننده عملکرد آن کابل و آن تجهیزات خواهد بود این کار باعث می شود که ما شاهد این اتفاقات نباشیم که در اثر یک حریق جان تعدادی از هم وطنان به خطربیافتد یا مامورین آتش نشانی به خاطر عدم رعایت ضوابط آتش نشانی در ساختمان ها جانشان به خطر بیافتد.
وی در مورد بانک کالا برق نخل نیز بیان داشت: این مجموعه این امکان را فراهم کرده است  که کالای ما به عنوان یک کالای با کیفیت در بازار خصوصاً بازار استان قم که شهر مهمی است معرفی شود ما توانستیم با کمک مجموعه کالا برق نخل نیاز پروژه‌های بزرگی را مثل پروژه‌های بیمارستانی و مجموعه‌های تجاری را در این زمینه فراهم کنیم و ما امیدواریم که با گسترش این فعالیت‌ها این تامین نیاز، بتواند گسترش پیدا کند و بتواند تمامی بخش‌های ساختمانی را در بر بگیرد.
مدیرعامل شرکت راهدار صنعت کیهان گفت: شرکت ما یک شرکت نوآور و مطرح در بازار بوده است و ما همواره به دنبال محصولاتی هستیم که در واقع بتواند نیازهای آتی را فراهم کند همکاری با مجموعه‌هایی مثل بانک کالا برق نخل می‌تواند برای رسیدن به این اهداف کمک شایانی به ما کند.
 وی در پایان گفت: همواره سعی کنید کالاهایتان را مخصوصاً کالای برق را از یک مجموعه معتبر که بتواند پشتیبانی محصولات را داشته باشد، خریداری کنید.

 
تاریخ: 1402/11/12
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان قم از مرکز ناباروری طهورا در قم بازدید کردند

به گزارش حمیت نیوز (حمنا)؛  سردار حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور و اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان قم از مرکز ناباروری طهورا در ...

حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مردم انقلابی و متدین قم صبح امروز یکشنبه بیست و دوم بهمن با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تجدید ...

آئین رونمایی از کتاب های غلامعلی علایی در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ غلامعلی علایی عصر امروز در نشست خبری رونمایی از کتاب های تاثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر قصد خرید ، 500 پله تا قله و قطعه گمشده با اشاره ...

همه مصرف کننده‌ها باید بتوانند از تکنولوژی بهتر در بحث نور و برق استفاده کنند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اسماعیل احمد خانی مدیر هلدینگ احمد خانی در حاشیه گردهمایی نقش تولیدکنندگان صنایع برقی در پیشبرد اهداف صنعت ساختمان اظهارداشت: همانطور که می‌دانید ...