برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 30 شهریور 1403
در اولین روز سال جدید صورت گرفت؛

حضور معاونین استاندار قم در شیرخوارگاه صدف و مرکز حمزه

معاونین استاندار قم در اولین روز از سال جدید با حضور در شیرخوارگاه صدف و مرکز حمزه، با کودکان بی سرپرست و بد سرپرست این دو مرکز دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش پایگاه خبری حمیت نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در اولین روز از سال جدید در بین کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان حضور یافتند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم ضمن تبریک سال جدید، افزود: حضور در این مرکز در آغاز سال 1401 و همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) توفیق بزرگی است.

حاجی زاده به اهمیت کار مددکاران و مربیان شاغل در مراکز بهزیستی اشاره کرد و گفت: کار شما در این عرصه کاری جهادی است و نوعی عبادت محسوب می شود و ان شاالله در پیشگاه الهی ماجور خواهید بود.

وی با تاکید بر نقش خیرین در این زمینه، ادامه داد: بی شک توان و اقدامات خیرین در عرصه های مختلف کارگشاست و در زمینه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست نیز آثار و برکاتی فراوان به دنبال داشته است.

معاون استاندار قم رویکرد دولت جدید در خدمت رسانی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: حل مشکلات اجتماعی و آسیب ها از جمله دغدغه های دولتمردان است که با تمام توان در این زمینه در حال تلاش هستیم.
سید مهدی قریشی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار هم در این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از حضور در چنین جمعی، خدمت به این قشر را مایه مباهات و توفیقی بسیار باارزش دانست و برای کودکان و پرستاران آرزوی موفقیت کرد.
تاریخ: 1401/1/1
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کاهش کیفیت آرد؛ مهم‌ترین دلیل کاهش کیفیت نان در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حمید نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان قم، در پاسخ به مطالبه مردم مبنی بر کاهش کیفیت نان اظهار کرد: متاسفانه ...

۳۴ پرونده تخلفات در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در قم تشکیل شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تقی حسام روز سه‌شنبه درطی گفت و گویی افزود: طرح نظارتی ویژه آغاز سال تحصیلی جدید که از تاریخ ۱۰ شهریورماه جاری آغاز شده، تا تاریخ ۱۶ مهرماه ...

دیدار مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی قم با هیات مدیره جدید انجمن مسئولین ایمنی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ وحید وزیری راد با اشاره به حضور هیات مدیره جوان اما باسابقه در این دوره، از درخواست رای دهندگان برای ایجاد تحول در این انجمن خبر داد. وی با بیان ...

پیام تبریک استاندار قم به ملی پوش قمی عضو تیم ملی والیبال نشسته در پی قهرمانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی استانداری قم، متن پیام دکتر سید محمد آقامیری استاندار قم به این شرح است: اهتزاز مکرر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و انعکاس ...