برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.

واگذاری ۷۲۵۶ واحد مسکن و زمین در قم با حضور رئیس جمهور‌

‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت‌هزار و ۲۵۶ واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ‌با حضور رئیس جمهور در قم هفت‌هزار و 256 واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح شده و به متقاضیان واگذار شد.

این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و 748 واحد مسکن و سه‌هزار و 508 قطعه زمین است.560 واحد مسکونی انبوه ساز، 200 واحد مسکن روستایی، یک‌هزار و 488 واحد خود مالک و یک‌هزار و 500 واحد بافت فرسوده است.

همچنین سه‌هزار و 508 قطعه زمین شامل 118 قطعه در طرح "کلید به کلید"، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و 250 قطعه واگذاری انفرادی، 600 قطعه ایثارگران و 540 قطعه نیروهای مسلح است.

رئیس جمهور در این سفر از سایت 560 هکتاری پردیسان بازدید خواهد کرد و علاوه بر افتتاح 17 کیلومتر از بزرگراه قم- کهک، عملیات اجرایی پروژه‌های راهداری این استان به ارزش 2هزار و 400 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

 حسین زنجیرانی فراهانی مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در حاشیه برپایی میز خدمت وزارت و راه و شهرسازی در محل باغ موزه دفاع مقدس قم در خصوص پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان گفت: امروز با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در قم هفت‌هزار و 256 واحد مسکن و زمین طرح نهضت ملی مسکن این استان افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

وی افزود: این آمار مشتمل بر افتتاح و واگذاری سه‌هزار و 748 واحد مسکن و سه‌هزار و 508 قطعه زمین است که شامل 560 واحد مسکونی انبوه ساز، 200 واحد مسکن روستایی، یک‌هزار و 488 واحد خود مالک و یک‌هزار و 500 واحد بافت فرسوده است. همچنین سه‌هزار و 508 قطعه زمین شامل 118 قطعه در طرح "کلید به کلید"، یک‌هزار واحد طرح جوانی جمعیت، یک‌هزار و 250 قطعه واگذاری انفرادی، 600 قطعه ایثارگران و 540 قطعه نیروهای مسلح است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم بیان کرد: روز پنجشنبه با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، بزرگراه چهارخطه قم به کهک به صورت رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد که طول این محور 17 کیلومتر است.

فراهانی افزود: عملیات آماده سازی فاز دوم شهرک پرنیان نیز از دیگر برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان قم است.

بازدید از آزادراه در حال ساخت شهید سلیمانی، افتتاح پروژه توسعه خطوط و بهسازی 19 کیلومتر "بلاک ساقه- باغیک" به ارزش 420 میلیارد تومان، بازدید از فرودگاه قم و بازدید از شهرک در حال ساخت اول "پرنیان" و کلنگ زنی عملیات آماده‌سازی شهرک دوم پرنیان از دیگر برنامه‌های سفر رییس جمهور در روز نخست دور دوم سفر به استان قم خواهد بود.

تاریخ: 1403/2/20
موضوع: اقتصادی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

رکورد بی‌ سابقه‌ در ترانزیت کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی  در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی با بیان اینکه موفقیت‌ها را شاخص‌ها و اعداد ...

مخبر: شهید رئیسی فروش نفت را به ۲ میلیون بشکه رساند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از تسنیم؛ مخبر در آیین افتتاح پروژه راه‌آهن رشت ـ کاسپین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی اظهار داشت: هنوز هم هیچکس نتواسته شخصیت ...

سومین ابر پروژه ریلی کشور بعد از ۱۸ سال به بهره‌برداری رسید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ پروژه راه آهن رشت - کاسپین - انزلی  به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های حمل ونقل ریلی در کشور به شمار می رود که نقش مهمی در تکمیل کریدورهای شمال ...

نجات 39 رأس دام زنده از دام قاچاقچیان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛مدیر کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده حمل 39 رأس گوساله خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 9 میلیارد و 282 میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ...