برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 31 شهریور 1403
مدیرگروه صنعتی آدلان:

صنعتگران و تولیدکنندگان نگاه ویژه رئیس جمهور را می طلبند

مدیرعامل کارخانه شرکت بهین صنعت فلز اسپرلوس در پایان ضمن خوش آمد گویی به آیت اله رئیسی رئیس جمهور به استان قم، گفت: قطعا رئیس جمهور برای برطرف کردن مشکلات تولید و صنعت به قم تشریف آوردند و دغدغه دارند که با همت مسئولین ذیربط مشکلات بخش تولید و صنعت حل شود.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهندس حسین احمد خانی، مدیرعامل شرکت بهین صنعت فلز اسپرلوس (گروه صنعتی آدلان) در طی گفت و گویی با خبرنگار ما اظهار داشت: فعالیت این مجموعه ازسال 1400 به صورت رسمی و با مجموعه  ای به متراژ ۱۷ هزار متر مربع کلنگ زنی و در فاز اول ۳۵۰۰ متر مربع آماده بهره برداری شده است.

 مدیرگروه صنعتی آدلان در ادامه گفت: ما در آغاز  متاسفانه با یک سری نامهربانی ها و ناملایمت هایی  در استان قم مواجه شدیم که در زمان افتتاحیه و کلنگ زنی زمین کارخانه به ما وعده هایی دادند که بتوانیم این مجموعه را با کمک تسهیلات بانکی و دولت راه اندازی کنیم ولی متاسفانه در ابتدای کار هیچ مجموعه، ارگان  و یا  بانکی علیرغم پیگیری های  متعدد، کمکی به ما نکردند.

احمد خانی گفت: علیرغم تائیدیه وزیر محترم وقت در سال ۱۴۰۲ و مدیر کل محترم بانک مرکزی برای مساعدت به مجموعه، تمام مدارکی که بانک استان از ما خواستند توانستیم به صورت کامل ارائه بدهیم و دستورهای وزیر و مدیر کل بانک مرکزی به بانک ملی استان و مرکز استان تحویل دادیم ولی متاسفانه بعد از پیگیری‌های متعدد علی رغم اینکه دستور مستقیم وزیر برای سرمایه ثابت و سرمایه در گردشمان را داشتیم، مبالغی که تعیین شده بود تایید نشد و پرونده ما به بانک ملی مرکز رفت و متاسفانه تاکنون برنگشته است.

مدیرعامل شرکت بهین صنعت فلز اسپرلوس درادامه اظهار داشت: به این نتیجه  رسیدیم مجموعه‌ای که در حال ساخت هستیم را در چند مرحله اجرا کنیم، در مرحله اول با یک هزینه ۳۰۰ میلیارد ریالی خود توانستیم مجموعه را به حدی برسانیم که بتوانیم کار را شروع کنیم و در فازهای بعدی فقط با مساعدت مسئولین امکان پیشرفت کار و تکمیل پروژه وجود دارد.

احمدخانی گفت: تاکنون تعداد صد نفر به طور مستقیم با مجموعه آدلان مشغول به کار هستند و در مجموعه جدیدی که فاز اول آن را اجرا کردیم اشتغال زایی به ۱۵۰ نفر خواهد رسید. و اگر این پروژه به طورکامل اجرا شود تا ۳۰۰ نفر نیرو هم در مجموعه مشغول به کار می‌شوند.

مدیرگروه صنعتی آدلان بیان داشت: در دنیا این صنعت تجهیزات آشپزخانه صنعت بزرگی است، این صنعت سال‌های گذشته در ایران نادیده گرفته شده است و اکثر کالاها و نیازهای مردم در این حوزه از کشورهای آلمان، چین و دیگر کشورها وارد می‌شد و ما توانستیم  علیرغم مشکلات زیاد با وجود نیروهای متخصص،فنی  و مهندسی، کالاها را بومی سازی کنیم که حتی در رقابت با محصول مشابه خارجی نیز با کیفیت تر باشد.

احمدخانی در ادامه به ارزآوری صنعت تجهیزات مدرن آشپزخانه اشاره داشت و گفت: تولیدات گروه صنعتی آدلان،تجهیزات مدرن آشپزخانه می باشد که توان رقابتی با محصولات مشابه خارجی را دارد که باعث ارزآوری بالا خواهد شد.

وی در ادامه به نامگذاری سال های اخیر را درامر تولید توسط مقام معظم رهبری مد ظله العالی را مدبرانه خواند و گفت: نامگذاری سالهای اخیر از سوی مقام عظمی ولایت نشان تدبیر و آینده نگری  از سوی ایشان است، اگر به این مقوله به درستی توجه شود در تولید و رقابت با محصولات خارجی،حرف های بسیاری برای گفتن داشته و داریم.

مدیرعامل کارخانه شرکت بهین صنعت فلز اسپرلوس در پایان ضمن خوش آمد گویی به آیت اله رئیسی رئیس جمهور به استان قم، گفت: قطعا رئیس جمهور برای برطرف کردن مشکلات تولید و صنعت  به قم تشریف آوردند و دغدغه دارند که با همت مسئولین ذیربط مشکلات بخش تولید و صنعت حل شود.

وی در ادامه بیان داشت: شرکت بهین صنعت فلز اسپرلوس هم از آن شرکت‌ها و مجموعه‌های تولیدی است که اکنون با بکارگیری  ۱۰۰ نیروی مستقیم بیمه شده، نیاز به کمک و مساعدت اورژانسی دارد و اگر فازهای دیگر این مجموعه افتتاح شود قطعاً اشتغال زایی تا  ۳۰۰ نفر افزایش پیدا  خواهد کرد که نگاه ویژه‌ رئیس جمهور را به صنعت  و تولید طلب می کند.

فاطمه جعفری
تاریخ: 1403/2/20
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

کنعانی روز خبرنگار را تبریک گفت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا): پیام سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت ⁧ روز خبرنگار⁩ به این شرح است: هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز وطن ما ایران عزیز، ...

کسب رضایت مردم اولویت اصلی همه دستگاه‌های مسئول است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان ظهر امروز شنبه در نشست ستاد اربعین که با حضور روسا و نمایندگان دستگاه‌های عضو برگزار شد، با قدردانی از اقدامات و پیش‌بینی‌‌های ...

جلسه مشترک سران قوا برگزار شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نشست هفتگی سران قوا بعد از ظهر امروز شنبه به میزبانی مسعود پزشکیان رئیس جمهور و با حضور  محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و حجت‌الاسلام ...

سردار نائینی سخنگو و معاون راوبط عمومی سپاه شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار رمضان شریف نیز که پیش از این مسئولیت سخنگویی و معاونت روابط عمومی سپاه را عهده‌دار بود از این پس با حکم سرلشکر سلامی بعنوان رئیس مرکز ...