برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پوریزدی :

توانمندسازی اصناف می‌تواند نرخ اشتغال در کشور رابالا برده و از طرفی دیگر باعث کاهش نرخ تورم شود

رئیس اتاق اصناف: بیش از ۵۰ هزار واحد صنفی در استان داریم که باعث اشتغال ۳ هزار نفر از هم‌استانی‌های شریفمان شده است.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیر پوریزدی در جلسه فعالین اقتصادی استان با دکتر عباس علی‌آبادی وزیر صمت کشورمان اظهار کرد: سفر هیئت محترم دولت به استان قم دیار جهاد و اجتهاد را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم نگاه ویژه دولت به قم منشا خیر و برکت‌های بسیار خواهد بود.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیش از ۵۰ هزار واحد صنفی در استان داریم که باعث اشتغال ۳ هزار نفر از هم‌استانی‌های شریفمان شده است.

رئیس اتاق اصناف استان قم تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت ویژ می‌توان به پیشبرد اهداف دولت مردمی در حوزه اقتصادی کمک شایانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: در همین راستا نیازمند حمایت ویژه تر دولت به بخش خصوصی به ویژه اتاق اصناف در سراسر کشور هستیم و دولت می‌تواند با تفویض بخشی از اختیارات خود به آن‌ها چرخه اقتصاد را بهتر مدیریت کند.

پوریزدی خاطرنشان کرد: توانمندسازی اصناف می‌تواند نرخ اشتغال در کشور رابالا برده و از طرفی دیگر باعث کاهش نرخ تورم شود.

پوریزدی تعیین نرخ دستوری در اصناف را باعث ایجاد نارضایتی میان آن‌ها دانست و افزود: بازار پویا و فعال است لدا نمی‌توان با تعیین نرخ دستوری آن را مدیریت کرد. اتاق اصناف استان قم به دنبال اجرای طرح‌هایی است که رضایت مردم و صنوف را در پی‌ داشته باشد.

رئیس اتاق اصناف استان قم با اشاره به اجرای طرح کاسبان امین و ناظران افتخاری در این استان گفت: این دو طرح از سوی استاندار سید محمد آقا میری در استان مطرح گردید و الحمدلله باعث کنترل بازار شده است.

وی اشاره کرد: البته این دو طرح نقاط ضعف بسیاری دارد و نیازمند نظرات کارشناسی بیشتر بوده و همچنین لازم است که زیرساخت‌های مربوطه فراهم گردد.

پوریزدی در پایان اظهار داشت: مدیریت جدید اتاق اصناف به عنوان بازوی توانمند دولت به دنبال کمک به پیشبرد اهداف دولت و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت کشورمان در این جلسه با طرح تعیین نرخ دستوری در صنوف مخالفت کرده و آن را در تضاد با سیاست‌های دولت دانست.
 

تاریخ: 1403/2/22
موضوع: اقتصادی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

رکورد بی‌ سابقه‌ در ترانزیت کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی  در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی با بیان اینکه موفقیت‌ها را شاخص‌ها و اعداد ...

مخبر: شهید رئیسی فروش نفت را به ۲ میلیون بشکه رساند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از تسنیم؛ مخبر در آیین افتتاح پروژه راه‌آهن رشت ـ کاسپین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی اظهار داشت: هنوز هم هیچکس نتواسته شخصیت ...

سومین ابر پروژه ریلی کشور بعد از ۱۸ سال به بهره‌برداری رسید

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ پروژه راه آهن رشت - کاسپین - انزلی  به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های حمل ونقل ریلی در کشور به شمار می رود که نقش مهمی در تکمیل کریدورهای شمال ...

نجات 39 رأس دام زنده از دام قاچاقچیان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛مدیر کل تعزیرات حکومتی قم، تقی حسام گفت: پرونده حمل 39 رأس گوساله خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش 9 میلیارد و 282 میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ...