برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
رئیس شورای اسلامی استان‌ قم:

مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان ظرفیت خوبی برای پیگیری مطالبات شوراهاست

سعادتمند با تأکید بر نقش مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها در پیگیری مطالبات شهرها گفت: شورای عالی استان‌ها باید از ظرفیت مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها کمال استفاده را ببرد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ماشاالله سعادتمند در حاشیه برگزاری هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان که به میزبانی شورای شهر قم برگزار شد، اظهار داشت: مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان ظرفیت خوبی برای پیگیری مطالبات شوراهاست.
وی مشکلات و چالش‌های کلان‌شهرها را موردتوجه قرارداد و افزود: باید بپذیریم بخشی از مشکلات کلان‌شهرها در شورای عالی استان‌ها مطرح نشده و بسیاری از شهرها کوچک و روستاها با چالش‌های کلان‌شهرها درگیر نیستند.
عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها باید از ظرفیت مجمع مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها در حل مشکلات کلان‌شهرها کمال استفاده را ببرد.
وی مهم‌ترین مطالبه همه شوراها را واگذاری مدیریت یکپارچه شهری به شوراها دانست و تأکید کرد: اگر مجمع مشورتی و شورای عالی استان‌ها بتوانند با پیگیری‌های لازم کاری کنند که مدیریت یکپارچه شهری به شوراها واگذار شود بسیاری از مشکلات مردم و دولت حل خواهد شد.
سعادتمند در پایان با قدردانی از رئیس شورای شهر قم در قبولی میزبانی هفتاد و یکمین اجلاس مشورتی روسای شوراهای شهرهای مراکز استان‌ها گفت: همچنین از پشتیبانی خوب و همه‌جانبه شهردار محترم جناب دکتر سقاییان نژاد و مجموعه شهرداری کمال سپاسگزاری را دارم.

تاریخ: 1403/2/29
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

كاهش چشم‌گیر هزینه قبض آب با صرفه‌جویی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مهندس مهدی نظر زاده امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم با اشاره به چالش جهانی کمبود آب، اقدامات بین‌المللی انجام شده در راستای ...

مرحله پایانی قرعه‌کشی خوش حسابان پرداخت عوارض شهرداری قم برگزار می‌شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مرحله پایانی قرعه کشی حضوری جوایز خوش حسابان پرداخت عوارض در سال 1402 دوم تیرماه رساعت 20 و 30 دقیقه در بوستان کودک واقع در بلوار محدث قمی برگزار ...

اهمیت برگزاری مراسمات مذهبی برای آشنایی بیشتر نسل جوان با فرهنگ ائمه معصومین(ع)

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمد آقامیری امروز در دیدار با شورای هیئات مذهبی استان قم اظهار کرد: بنده معتقد هستم برگزاری برنامه‌های مناسبتی در جشن ها و شهادت‌ها ...

اجرای زیرساختهای ارتباطات مخابراتی جهت برگزاری انتخابات در روستاهای قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه قم با همت و تلاش کارشناسان مخابرات منطقه قم زیرساختهای ارتباطی روستاهای قم تقویت شد. مهندس حاج عینی مدیر ...