برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
سه شنبه 29 خرداد 1403
وزیر کشور:

استانداران خدمت‌رسانی به مردم را بدون‌وقفه ادامه دهند

وحیدی، وزیر کشور در نشست هم‌اندیشی استانداران سراسر کشور، از استانداران خواست بدون‌وقفه به کار خود در عرصه تکمیل پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نشست هم اندیشی استانداران سراسر کشور عصر دوشنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) و به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

 جای خالی شهید مالک رحمتی در این نشست با یک قاب عکس مزین شده بود و استانداران سراسر کشور همچنان در حزن و اندوه این همراه و همسنگر خود در عرصه خدمت به مردم بودند.

 وزیر کشور در این نشست با عرض تسلیت مجدد حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور شهید و همراهانشان گفت: اگر چه این مصیبت عزا بسیار عمیقی بر همه ما بود، اما عنایت اللهی و جوشش مردم تسکینی شد بر قلوب همه و مردم یک بازشناسی جدید از رئیس جمهور و خادمان شهید داشتند.

 وحیدی افزود: در این شرایط این خود موجب امیدواری است که مردم باردیگر ثابت کردند که انقلاب اسلامی پرشور و همچنان پا برجا است.

 وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب برای رئیس جمهور شهید، گفت: امروز همه داغدار این مصیبت بزرگ هستیم و سلامتی وجود مقدس امام زمان (عج) و رهبر عزیزمان را از خداوند خواستاریم.

 وزیر کشور همچنین در یادکردی از استاندار شهید آذربایجان شرقی نیز گفت: برادر عزیزمان شهید مالک رحمتی در مدت مسئولیت در استان خوش درخشید و ما افتخار می کنیم که چند ماهی را در خدمت ایشان بودیم.

 وحیدی همچنین از سایر شهدای خدمت یاد کرد و گفت آیت‌الله آل هاشم، آقای امیرعبداللهیان و همچنین کادر پرواز جایگاهی والا دارند.

 وزیر کشور در بخش دیگری از این نشست، خطاب به استانداران به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تأکید کرد: سرمایه‌های اجتماعی که در روزهای اخیر در سراسر کشور شاهد آن بودیم باید حفظ شود و با همین سرمایه نیز برای برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری آماده شده‌ایم.

 وزیر کشور مشارک حداکثری در انتخابات را مورد توجه و تأکید قرار داد و گفت: استانداران سراسر کشور مشارکت در انتخابات را با همه ابعاد باید دنبال کنند.

 وحیدی در بخش دیگری از این نشست هم‌اندیشی به موضوع تکمیل پروژه‌ها و ارائه گزارش عملکرد از کارهای دولت در دوران ریاست جمهوری شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پرداخت و از استانداران خواست بدون وقفه به کار خود در عرصه تکمیل پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم ادامه دهند.

 وی همچنین از استانداران خواست موضوع تنظیم بازار را جدی بگیرند و محکم و استوار و بدون خستگی همچنان ترویج دهنده فرهنگ دولت مردمی و خدمتگزار باشند.

 وزیر کشور همچنین با اشاره به برنامه دیدار با همتای عراقی‌اش در آینده نزدیک، تاکید کرد: عملیات و تدابیر مربوط به آیین اربعین حسینی باید بهتر از سال گذشته اجرا شود.

 در این نشست استانداران نیز گزارش‌هایی از وضعیت اجرای پروژه‌ها و روند پیشرفت آن ارائه کردند.

تاریخ: 1403/3/8
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تحویل تعدادی از اسناد مسکن ملی به راه و شهرسازی قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ استاندار قم در جلسه شورای تامین مسکن با توضیح در مورد مسکن ملی بیان داشت:  این اسناد شامل ۵۴۲ سند از زمین‌های مسکن ملی شهرستان جعفرآباد ...

اختصاص رایگان سازه‌های تبلیغاتی به نامزدهای ریاست جمهوری

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از تسنیم آئین قرعه‌کشی اختصاص سازه‌های تبلیغاتی شهرداری تهران به نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز در سازمان ...

«اسحاق جهانگیری» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید قاسم جاسمی معاون اول دولت یازدهم و دوازدهم صبح امروز (دوشنبه) جهت ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات ...

صادقی: سیاست‌های نادرست منجر به شکل گیری سیستمی رانتی و ویژه خوارشده است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمود صادقی نماینده سابق مجلس پس از ثبت‌نام در انتخابات گفت: کشور ما در حال حاضر با چالش‌ها و بحران‌های متعددی روبرو است که این چالش‌ها ...