برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 31 خرداد 1403
فرماندار قم:

انتخابات ریاست جمهوری در قم الکترونیکی نیست/ تعیین ۶۶۵ شعبه اخذ رای

فرماندار قم با اعلام آغاز فعالیت‌های هیات‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس آخرین تصمیم گرفته شده، فرایند اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم به صورت دستی و با ۲ مدرک هویتی انجام خواهد شد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ عباس ذاکریان روز سه‌شنبه در حاشیه تشکیل نخستین جلسه و فعالیت هیات اجرایی انتخابات شهرستان قم در طی گفت و گویی ابراز کرد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان قم به صورت دستی برگزار خواهد شد و بر خلاف انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم که با پنج مدرک برگزار شد اخذ رأی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با ۲ مدرک هویتی شناسنامه و کارت ملی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات افزود: ابلاغی در خصوص برگزاری الکترونیکی انتخابات صورت نگرفته‌است و با توجه به برگزاری الکترونیکی انتخابات مجلس شورای اسلامی در قم و وجود تجربه، آمادگی لازم برای برگزاری الکترونیکی انتخابات وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد اعضای هیات‌های اجرایی شهرستان قم ۱۳ نفر است، گفت: تعداد شعبه‌های اخذ رای در استان قم ۶۶۵ شعبه است  که هیچ تغییری نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد.

ذاکریان با اشاره به اینکه از امروز هیات‌های اجرایی انتخابات در قم تشکیل شد افزود: نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲ نفر عضو جدید به هیات های اجرایی قم اضافه شده اند که این دو نفر شامل رئیس دادگستری شهرستان و یکی هم به انتخاب شورای اسلامی شهرستان هستند.

وی گفت: هماهنگی با ادارات و بسترسازی لازم با همکاری سایر دستگاه‌ها به خصوص آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات و آب، برق و گاز برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت.

انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم روز هشتم تیرماه آینده برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

تاریخ: 1403/3/10
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

باقری: مسئولیت عواقب تصمیم کانادا بر عهده دولت آن خواهد بود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی باقری کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران در واکنش به اقدام خصمانه کانادا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد که ...

آرای دیوان عدالت را برخی دستگاه‌های اجرایی ‌اجرا نمی‌کنند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حکمت‌علی مظفری در جلسه شورای اداری استان قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت، اظهار داشت: استان قم همواره ...

تصویب آیین‌نامه پیشنهادی برای جذب نخبگان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمدعلی زلفی گل٬  وزیر علوم گفت: در خصوص بازگشت و همچنین نگهداشت نخبگان یک تقاضانامه تدوین شده و وزرای آموزش و پرورش، علوم و بهداشت، رئیس دانشگاه ...

اژه‌ای: اگر در انتخابات غفلت کنیم به کشور و امنیت لطمه می‌خورد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای و مسئولان عالی دستگاه قضا امروز پنجشنبه ۳۱ خردادماه به مناسبت هفته قوه قضاییه با حضور در حرم مطهر امام ...