برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
چهارشنبه 6 تیر 1403

واکنش نمایندگان به اولین مناظره انتخاباتی

تعدادی از نمایندگان مجلس به ارائه تحلیلی از اولین مناظره انتخاباتی ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهور پرداختند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ شب گذشته اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با محور موضوعات اقتصادی برگزار شد.

در این مناظره مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی و مصطفی پور محمدی ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ضمن پاسخ به پرسش‌های کارشناسان، به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

با اتمام مناظره اول، تعدادی از نمایندگان مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کردند که در زیر می‌خوانید:

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر

«به عنوان نماینده مردم، از تلاش‌های شبانه روزی صدا و سیما برای تولید و پخش برنامه‌های روشنگرانه مرتبط با انتخابات تشکر می کنم. بسترهای رسانه‌ای مؤثر، متنوع و گسترده‌ای با رعایت عدل و انصاف در اختیار نامزدهای ریاست‌جمهوری قرار گرفته است. برنامه های صدا و سیما در این حوزه به ویژه مناظرات و میزگردهای تخصصی برای شناخت هرچه  بهتر کاندیداها مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفته است.

سوالات و نقدها هم آزادانه و بدون محدودیت مطرح می شود. مطمئنا برنامه های پر مخاطب صدا و سیما بر افزایش مشارکت مردم و گرم شدن هرچه بیشتر تنور انتخابات بسیار تأثیرگذار است.»

محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه

«در مجموع نظرات آقایان قالیباف، جلیلی، زاکانی و قاضی زاده به هم نزدیک بود هم در مورد توان داخل، تحریم ها، نقدینگی، تورم، اهداف برنامه هفتم، خصوصی سازی و مشارکت مردم.

‏آقایان پور محمدی و پزشکیان هم نظراتشان در خصوص اهداف برنامه، تحریم ها، علل تورم و نظام کارشناسی به یکدیگر نزدیک بود.»

روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز

«امیدوارم جلسه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با رئیس مجلس خبرگان رهبری، برای هر ۶ نامزد، میثاق و حجتی باشد که بخاطر رقابت انتخاباتی، منافع ملی را ذبح نکنند.»

ابراهیم رضایی نماینده دشستان

«بازنده اصلی این مناظرات حسن روحانی بود، حتی پزشکیان هم حاضر نشد او را گردن بگیرد.
خلاصه عملی «از ⁧به عقب برنمی‌گردیم⁩».»

علی خضریان نماینده تهران

«در اولین مناظره انتخاباتی روشن شد که دکتر ⁧سعید جلیلی⁩ با ⁧سیاست اندیشیده⁩ به جای وعده‌های خام، در ارایه برنامه‌های پخته خود تسلط دارد و با اصل قرار دادن ⁧سیاست اخلاقی⁩، ضمن رعایت صداقت و راستی، درباره تک‌تک جمله‌هایش در پیشگاه مردم فکر کرده و بدون خدعه و فریب همان می‌نماید که هست.»

تاریخ: 1403/3/29
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

مسیر مذاکرات برای رفع تحریم‌ها مسیر درست و همواری است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: مسیر مذاکرات به طور جدی در دولت شهید رئیسی دنبال شد. امروزه همه ...

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمد مخبر ظهر امروز سه‌شنبه، همزمان با عید سعید غدیر، در حاشیه حضور در یکی از مساجد تهران، در سخنان کوتاهی ضمن تبریک عید سعید غدیر، شهید رئیسی ...

برگزاری انتخاباتی پرشور عامل ناامیدی دشمن است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجید اخوان با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: امروز ایران در جهان یکی از کشورهای قدرتمند بوده و باید این جایگاه حفظ ...

برگزاری مراسم بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و همراهانش

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مردم قدرشناس تهران ساعت ۱۷ عصر پنجشنبه هفتم تیرماه با حضور در مصلای امام خمینی تهران، چهلمین روز شهادت رئیس جمهور و همراهان شهیدش را گرامی خواهند ...