برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 7 تیر 1403
رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد:

سه میلیارد تومان برای حل مشکلات مالی تیم فوتسال لیگ برتری قم اختصاص یافت

محرری گفت: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم سه میلیارد تومان برای حل بحران مالی تنها تیم فوتسال لیگ برتری قم اختصاص یافت تا این تیم شرایط حضور در فصل جاری لیگ برتر را کسب کند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محسن محرری با اشاره به کمک سه میلیارد تومان برای حل مشکلات مالی تیم فوتسال لیگ برتری قم اظهار داشت: حل مشکل بحران مالی تیم فوتسال «آنا صنعت پاسارگاد» یکی از دغدغه‌های شورای اسلامی شهر قم در راستای پاسخگویی به موضوع رسالت‌های اجتماعی بود.

وی خاطرنشان کرد: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر قم این رقم در اختیار هیات فوتبال استان قرار خواهد گرفت تا مدیریت این تیم توسط این هیات بصورت حرفه‌ای دنبال شود.

وی ادامه داد: این بیشترین میزان کمک مالی شهرداری قم به یک تیم ورزشی بود که با موافقت اعضای شورای ششم تحقق یافت.

رییس شورای اسلامی شهر قم گفت: همچنین با توافق با هیئت فوتبال استان قم مقرر شد تا بخشی از فضای تبلیغاتی این تیم به شهرداری قم جهت فرهنگ سازی در امور شهروندی و اجتماعی اختصاص یابد.

گفتنی است مجموعه آنا صنعت پاسارگاد استان قم فروردین ماه امسال طی نامه‌ای رسمی کناره‌گیری خود از ادامه تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد.

آنا صنعت قم در پایان فصل گذشته لیگ برتر فوتسال کشور از ۲۶ بازی خود با ۱۰ برد، هشت مساوی ، هشت باخت و کسب ۳۸ امتیاز در رده ششم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار گرفت.

تاریخ: 1403/3/30
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

اعترافات افشاریان، مدیرعامل شمس‌آذر را به دادسرا کشاند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در شرایطی که پرونده تخلف باشگاه مس رفسنجان در دادسرای استان کرمان و کمیته اخلاق، همچنان مفتوح است روز گذشته ابعاد جدیدی در پرونده‌های مربوط ...

ستاره ایران با اختلاف بهترین لیبروی جهان شد

 به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ورزش سه، لیگ ملتها در دور مقدماتی به اتمام رسید و اگرچه تیم ملی والیبال ایران نتوانست تورنمنتی خوب را پشت سر بگذراند، اما تیم ملی ...

ورزشکاران المپیکی ۱۵۰۰ یورو پول تو جیبی می‌گیرند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایسنا، سی و هفتمین جلسه هیات اجرایی برگزار شد و مناف هاشمی مصوبات این نشست را تشریح کرد.  هاشمی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ابتدای ...

توافق ۶۰ میلیاردی علیرضا بیرانوند با تراکتور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علیرضا بیرانوند که در اقدامی جنجالی قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس را به صورت یکطرفه فسخ کرد، به احتمال فراوان فوتبالش را در تبریز ادامه خواهد ...