برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403

استاندار قم: اجتماعات با ظرفيت حداكثر 30 درصدي برگزار مي شوند

به گزارش پایگاه خبری حمیت نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری قم؛ سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در حاشيه جلسه ستاد ملي كرونا كه به رياست آيت الله رئيسي رئيس جمهوري به صورت ويدئوكنفرانس برگزار شد، طي سخناني با اشاره به سرعت انتشار بالاي سويه اوميكرون اظهار كرد: به همين دليل بر اساس تصميم ستاد استاني كرونا مهدهاي كودك، پيش دبستاني ها و مدارس استثنايي در هفته ي جاري تعطيل خواهند بود.


وي با تاكيد بر جديت آموزش و پرورش مبني بر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي افزود: بنا بر تشخيص مديران آموزش و پرورش، در صورت نياز مي توان به صورت موردي كلاس هاي درس را تعطيل نمود.
استاندار قم با بيان اينكه اجتماعات نيز حداكثر با ظرفيت 30 درصد برگزار خواهند شد ادامه داد: رعايت فاصله گذاري و دستورالعمل هاي بهداشتي از جمله استفاده از ماسك بايستي توسط شهروندان مورد توجه قرار بگيرد.
شاهچراغي گفت: با توجه به هماهنگي صورت گرفته در اماكن مقدس نيز كنترل استفاده از ماسك و رعايت فاصله گذاري در دستور كار قرار دارد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار كرد: باتوجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا ، ادارات دولتي نيز با رعایت دستورالعمل ها به فعالیتهای جاری خود ادامه داده و كارمندان در محل ماموريت خود حاضر خواهند بود.
استاندار قم همچنين تزريق واكسن را در راستاي افزايش ايمني جمعي بسيار موثر دانست و خاطرنشان كرد: شهروندان بايستي نسبت به دريافت واكسن تشويق شوند.
تاریخ: 1400/11/10
موضوع: سلامت
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بهرام عین الهی وزیر بهداشت در بازدید از مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان بیمارستان کوثر سمنان ضمن بیان اینکه درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست ...

۶۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی تامین اجتماعی در قم ارائه شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از ایرنا، سید مهدی محصل مدیردرمان تامین اجتماعی قم گفت: خدمات مجموعه کارکنان و پزشکان شاغل در آزمایشگاه‌های استان قم بسیار گرانقدر و ...

رایزنی برای تسهیل تامین داروهای بیماران خاص/دپوی ۳ ماهه سرم در کشور

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ محمد پیکان پور اظهار داشت: سال گذشته با هماهنگی و رایزنی های صورت گرفته با مدیران عامل شرکت‌های بین المللی به منظور تسهیل تامین داروهای بیماران ...

صرفه جویی ٩٠میلیون دلاری با بومی سازی ٣ نانودارو

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ عماد احمدوند، درباره اثرگذاری فناوری نانو در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی کشور توضیح داد و گفت: فناوری نانو یک فناوری بین رشته‌ای با حوزه ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز