برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 8 مهر 1403
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم:

برگزاری انتخاباتی پرشور عامل ناامیدی دشمن است

اخوان با تأکید برقرار گرفتن حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت کار رئیس‌جمهور گفت: مردم ایران همیشه حامی و پشتوانه نظام بوده‌اند و در این انتخابات نیز دشمنان را ناامید خواهند کرد.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مجید اخوان با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: امروز ایران در جهان یکی از کشورهای قدرتمند بوده و باید این جایگاه حفظ شود.
وی افزایش مشارکت را عامل دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مردم ایران همیشه حامی و پشتوانه نظام بوده‌اند و در این انتخابات نیز دشمنان را ناامید خواهند کرد.
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر مقدس قم در ادامه به ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور کارآمد اشاره کرد و گفت: بعد از مشارکت پرشور دومین موضوع مهم در انتخابات برگزیدن اصلح است که باید فرد مورد انتخاب دارای تجربه و تدبر در حل مسائل کشور باشد.
وی ادامه داد: ما امروز به یک مدیر اجرایی باتجربه و مدبر نیاز داریم که بااقتدار و تدبیر مشکلات مردم را حل‌وفصل کرده و ظرفیت‌های بالقوه کشور را بالفعل کند.
اخوان در پایان تأکید کرد: شعار و تئوری کاری از پیش نخواهد بر و می‌بایست حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در اولویت قرارگرفته و در کمترین زمان ممکن حل شود.

تاریخ: 1403/4/6
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پیام مهم رهبر انقلاب درباره وقایع لبنان: جنایتکاران صهیونیست بدانند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم کشتار مردم بیدفاع در لبنان از سوئی بار دیگر خوی درندگی سگ هار صهیونیست را برای همه ...

شورای نگهبان: دولت‌های اسلامی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی به پاخیزند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ شورای نگهبان در پی حملات وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به منطقه ضاحیه جنوبی شهر بیروت در بیانیه‌ای تاکید کرد: دولت‌های اسلامی در برابر ...

کوثری: رهبر انقلاب به صراحت فرموده‌اند که باید ضربه مهلکی به پیکر رژیم صهیونیستی وارد شود

  به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از دانشجو: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضرت آقا به صراحت فرموده‌اند که باید ضربه مهلکی به پیکر رژیم صهیونیستی وارد ...

پزشکیان: دولت در کنار ملت لبنان و محور مقاومت خواهد بود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ مسعود پزشکیان در پیامی حملات امروز رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در بیروت را محکوم کرده و آن را یک جنایت جنگی آشکار و غیرقابل پنهان دانست و گفت: ...