برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم:

انتخاب نهایی در انتخابات بر اساس رای و نظر مردم است

دهناد با تاکید بر برگزاری انتخاباتی آزادانه در ایران گفت: انتخابات در ایران آزادانه برگزارشده و هر کس فارغ از نگاه سیاسی خود می‌تواند کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کند و همیشه انتخاب نهایی نظر مردم است.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمدحسین دهناد با اشاره به نزدیکی روز انتخابات و اهمیت شرکت پرشور مردم در این عرصه اظهار داشت: نگاه جهان اکنون به انتخابات در ایران است زیرا انتخابات در ایران آزادانه برگزارشده و هر کس فارغ از نگاه سیاسی خود می‌تواند کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کند و حضور حداکثری مردم بسیار مهم است.
وی با بررسی دولت‌های ادوار گذشته بر آزادی انتخاب مردم صحه گذاشت و افزود: فردی که توسط مردم به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود در ابعاد مختلف زندگی ازجمله معیشت مردم و دیگر شرایط حاکم بر کشور تأثیرگذار خواهد بود، تأثیرگذاری اینکه چه کسی رئیس‌جمهور شود درگذشته نیز تجربه و ثابت‌شده است.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: همیشه انتخاب نهایی نظر مردم بوده و مردم انتخاب می‌کنند چه کسی برای کشور مفیدتر بوده و اصلح‌تر است.
وی به صحبت‌های مقام معظم رهبری نیز برای تعیین شاخص‌های فرد اصلح اشاره و بیان کرد: مردم با دقت در بیانات‌ معظم له می‌توانند فرد اصلح را انتخاب کنند و این شاخص‌های می‌تواند راهنمایی خوبی برای بهترین انتخاب باشد.
دهناد در ادامه به چهلمین روز شهادت شهدای خدمت نیز اشاره و خاطرنشان کرد: بهترین گرامیداشت شهدای خدمت ازجمله شهید رئیسی که خالصانه و باروحیه خستگی‌ناپذیر فعالیت کرده و به مردم خدمت می‌کردند مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش‌رو است.
وی انتخاب فردی با همان روحیه، فعالیت خالصانه شهید رئیسی را ادامه‌دهنده مسیر دولت خدمت دانست و افزود: شهید رئیسی به خاطر خدمات خالصانه محبوبیت بالایی بین مردم داشت و باید در انتخاب رئیس‌جمهور جدید مردمی بودن را به‌عنوان یک ویژگی در نظر بگیریم.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: مردمی ‌بودن رئیس‌جمهور و داشتن برنامه ویژگی‌ و الگوی شهید رئیسی است که بسیاری از مردم از رئیس‌جمهور بعدی نیز همین انتظار را دارند و رئیس‌جمهور آینده این موضوع را باید در نظر بگیرد که همواره مردم او را با الگویی همچون شهید رئیسی مقایسه خواهند کرد.
وی برگزاری انتخابات پرشور با حضور گسترده مردم را باعث افزایش قدرت و اقتدار ایران درصحنه‌های مختلف عنوان کرد و گفت: اگر مسئولین درصحنه‌های بین‌المللی و صحنه‌های دفاع از حقوق مردم دارای قدرتی هستند آن قدرت بدون شک از طریق انتخابات به مسئولان سپرده‌شده و هرچه این مشارکت بیشتر باشد قدرت چانه‌زنی برای منافع مردم بیشتر خواهد شد.

تاریخ: 1403/4/7
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف قم با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه امروز به همراه دکتر کاویانی معاون پیشگیری از جرم دادگستری قم در دفتر ...

رئیس اتاق اصناف قم رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیر پوریزدی رئیس اتاق اصناف استان قم امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداخت. پوریزدی ...

۸ متهم جرایم انتخاباتی در کرمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان با قدردانی از حضور باشکوه مردم شریف استان کرمان در انتخابات ...

انتخاب رئیس‌جمهور اصلح؛ وظیفه‌ای دینی و ملی است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید مجتبی سبحانی ثابت با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات در کشور اظهار داشت: با شهادت آیت‌الله رئیسی امروز، علاوه بر مسئولیت انتخاب ...