برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403
رئیس کمیسیون خدمات شهری وامور زائرین شورای اسلامی شهر قم:

انتخاب رئیس‌جمهور اصلح؛ وظیفه‌ای دینی و ملی است

سبحانی با تأکید بر حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی گفت: شهید جمهور شاخص‌های ریاست جمهوری را در کشور ارتقا داد و امروز، علاوه بر مسئولیت انتخاب رئیس‌جمهور و حضور در پای صندوق‌های رأی مسئولیت انتخاب فردی اصلح را نیز بر عهده‌داریم.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید مجتبی سبحانی ثابت با اشاره به برگزاری زودهنگام انتخابات در کشور اظهار داشت: با شهادت آیت‌الله رئیسی امروز، علاوه بر مسئولیت انتخاب رئیس‌جمهور و حضور در پای صندوق‌های رأی مسئولیت انتخاب فردی اصلح را نیز بر عهده‌داریم.
وی با تأکید بر توجه به شاخص‌های انتخاب رئیس‌جمهور افزود: آیت‌الله رئیسی بسیاری از شاخص‌های ریاست جمهوری را ارتقاء داده و نیاز است روز ۸ تیر با آگاهی و بصیرت بیشتری پای صندوق‌های رأی حضورداشته باشیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: بسیاری از مشکلات کشور با مدیریتی قوی و بدون نیاز به عوامل خارجی قابل‌حل بوده و با حضور فردی مدیر و مدبر، آماده‌به‌خدمت و مردمی می‌توانیم کشور را به سمت توسعه هدایت کنیم.
وی توجه به معیشت مردم و حل مشکلات اقتصادی را نیز موردتوجه قرارداد و گفت: ظرفیت‌ها و منابع کشور به‌گونه‌ای است که چالش بیکاری، تورم و بسیاری از مشکلات حوزه اقتصاد را نیز می‌توان به‌راحتی حل کرد و تنها نیازمند نگاه به داخل و توانمندی‌های کشور است.
دکتر سبحانی خطاب به مردم نیز تأکید کرد: حضور پررنگ ما مردم پای صندوق‌های رأی امنیت، اقتدار و جایگاه کشور را در جهان تثبیت خواهد کرد و این تثبیت به تعبیر مقام معظم رهبری در ادامه حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع پیکر شهید رئیسی رقم خواهد خورد.
وی در پایان یادآور شد: شاخصه مهم نظام جمهوری اسلامی ایران مردم‌سالاری و برگزاری انتخابات است که با حضور پرشور مردم تجلی پیداکرده و اجازه توطئه و دخالت به دشمنان را نمی‌دهد، ازاین‌رو حضور در انتخابات یک تکلیف دینی و ملی برای ما بوده و باید به آن عمل کنیم.

تاریخ: 1403/4/7
موضوع: استانها
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

دیدار اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف قم با مدیرکل تعزیرات حکومتی استان

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اعضای هیئت رئیسه اتاق اصناف استان قم به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه امروز به همراه دکتر کاویانی معاون پیشگیری از جرم دادگستری قم در دفتر ...

رئیس اتاق اصناف قم رای خود را به صندوق انداخت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ امیر پوریزدی رئیس اتاق اصناف استان قم امروز با حضور در یکی از شعبات اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداخت. پوریزدی ...

۸ متهم جرایم انتخاباتی در کرمان تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز در جلسه شورای معاونین دادگستری استان کرمان با قدردانی از حضور باشکوه مردم شریف استان کرمان در انتخابات ...

انتخاب نهایی در انتخابات بر اساس رای و نظر مردم است

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سید محمدحسین دهناد با اشاره به نزدیکی روز انتخابات و اهمیت شرکت پرشور مردم در این عرصه اظهار داشت: نگاه جهان اکنون به انتخابات در ایران است ...