برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
جمعه 10 فروردین 1403
با اختصاص تخفیف به خانواده‌ها انجام می‌شود

اکران «بدون قرار قبلی» در سینما تربیت قم

سینما تربیت قم با اختصاص تخفیف به خانواده‌ها و گروه‌های بالای ۱۰۰ نفر، فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» را اکران می‌کند.
به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛بدون قرار قبلی فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی محصول ۱۴۰۰ ایران است. این فیلم ششمین فیلم بلند شعیبی در مقام کارگردان است که فیلم‌نامهٔ آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌است.

بدون قرار قبلی داستان فیلم در مورد دختری به نام یاسمن است که پس از سال‌ها به دلیل مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته‌است باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند او را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

بار دراماتیک این فیلم در مشهد و حرم امام رضا (ع) اتفاق می‌افتد. جایی که پسر یاسمن پس از سال‌ها سکوت و انزوا بهبود یافته و به عبارتی شفا می‌گیرد.

گروه بازیگران این فیلم را پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، الهام کردا، امین میری، محمد کیانی، عرفان ابراهیمی، رضا صابری، حامی ترابی و صابر ابر تشکیل می‌دهند.
سینما تربیت همه روزه در ساعت های ۱۶ و ۳۰ دقیقه ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۲ و ۵۰ دقیقه این فیلم سینمایی را برای عموم مخاطبان با هزینه ۲۵ هزار تومان به اکران می‌گذارد.
سینما تربیت در اکران این فیلم، برای حضور خانواده‌ها و همچنین گروه‌های بالای ۱۰۰ نفر تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته است.
تاریخ: 1401/3/27
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

پیش بینی رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در قم

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سعید اسماعیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز کرد: بررسی نقشه‌ های هواشناسی نشان می‌دهد امروز با عبور موجی در تراز میانی جو از ...

پاسخگویی به بیش از 278 هزار تماس مردمی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حسن بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم به ارائه گزارشی از عملکرد مرکز تلفنی 122 قم طی 9 ماهه نخست امسال پرداخت و اظهار داشت: از ابتدای سال ...

سرویس‌دهی به 18500 دانش‌آموز در قم/170 تاکسی جدید به ناوگان اضافه شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ قاسم طالبی در جلسه شورای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم، گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون ارائه ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز