برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403
«المیادین» اعلام کرد:

حمله به امارات با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک / ۳ نفر کشته شدند

 شبکه تلویزیونی «المیادین» اعلام کرد که حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به عمق خاک امارات با ۲۰ پهپاد و ۱۰ موشک بالستیک انجام شده است. خبرگزاری امارات از کشته شدن ۳ نفر و زخمی شدن ۶ نفر دیگر در اثر انفجار در مخازن نفتی خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری حمیت نیوز، شبکه المیادین امروز (دوشنبه) به نقل از منابع ویژه خود افزود: ۲۰ فروند پهپاد و ۱۰ فروند موشک بالستیک ارتش و کمیته های مردمی یمن اهداف حساسی را در عمق خاک امارات هدف قرار دادند.

این منابع به المیادین گفتند: عملیات نظامی در قلب شهر ابوظبی پایتخت امارات همچنان ادامه دارد و زبانه های آتش و دود در آسمان این شهر برخاسته است.

پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور در ساعات آینده بیانیه ای را درخصوص عملیاتی ویژه در عمق خاک امارات صادر خواهند کرد.

به دنبال این اعلام، خبرگزاری رسمی امارات (وام) از وقوع دو انفجار در نزدیک مخازن نفت و فرودگاه بین المللی ابوظبی پایتخت این کشور خبر داد.

خبرگزاری رسمی امارات اعلام کرد که پیش از ظهر امروز (دوشنبه) یک انفجار در نزدیک مخازن شرکت نفت «ادنوک» و یک انفجار دیگر در فرودگاه بین المللی ابوظبی روی داده است.

خبرگزاری امارات همچنین گزارش داد که بر اثر انفجار در مخازن نفتی، ۳ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

پلیس ابوظبی اعلام کرد که یک پاکستانی و دو هندی تبار در این انفجار کشته شدند.

شبکه المیادین نیز در این ارتباط به نقل از شرکت نفت ابوظبی اعلام کرد: تحقیقات اولیه حاکی است که اجسام پرنده که ممکن است پهپاد باشند، دو منطقه را در خاک امارات هدف قرار داده اند.

این شرکت درباره جزئیات انفجارهای یاد شده گفت: انفجار اول تانکرهای نفت در منطقه «مصفح آیکاد ۳» در نزدیک انبارهای شرکت بزرگ نفت امارات یعنی ادنوک را هدف قرار داده است.

شرکت نفت ابوظبی افزود: انفجار دوم نیز منطقه تاسیسات جدید در فرودگاه بین المللی ابوظبی پایتخت امارات را هدف قرار داده است.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی از جمله امارات متحده عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهادهای وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بارها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در یک قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

 
تاریخ: 1400/10/27
موضوع: بین الملل
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

درخواست مهم روسیه از شورای امنیت برای تحریم اسرائیل

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ نبنزیا در نشست شورای امنیت درباره تحولات غرب آسیا و فلسطین با بیان اینکه غزه شاهد بروز یک فاجعه بی‌سابقه است، اظهار کرد: اما با این وجود، (رژیم) ...

سیدعمار حکیم: ایران با شکستن دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی، قدرتش را اثبات کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از رسانه های عراقی، رهبر جریان حکمت ملی عراق در نشست مجمع بین‌المللی سلیمانیه، گفت: معتقدیم هدف از پاسخ ایران، به آن اندازه که تثبیت ...

عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فروریخت

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ حجت الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ارتش ما ارتش مجهز به فناوری‌های روز است و در کنار ...

پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ منیر اکرم طی گفت وگویی با رسانه ترکیه‌ای اظهار داشت که همه کشورها باید دست به کار شده و اقداماتی را برای تحمیل هزینه بر رژیم اسرائیل در ...

طراحی سایت و پشتیبانی: رسانه پرداز