برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
پنج شنبه 29 شهریور 1403

اعضای ۶ کمیته کمیسیون آموزش مجلس تعیین شد

در جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون انتخاب شدند.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ در جلسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیته‌های تخصصی این کمیسیون انتخاب شدند که به شرح ذیل است:

کمیته پژوهش و فناوری

فرشاد ابراهیم پور به عنوان رئیس، احسان عظیمی راد نایب رئیس، حسین امامی راد به عنوان دبیر و علیرضا منادی سپیدان و فاطمه جراره به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته دانشگاه‌های غیردولتی و دانشگاه آزاد

عمران عباسی کالی به عنوان رئیس، مجید داغری نایب رئیس و احسان عظیمی راد به عنوان دبیر و سید حسن هاشمی و رمضان رحیمی به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته فرهنگ و تربیت اسلامی

علی خزایی به عنوان رئیس، رمضان رحیمی نایب رئیس و سید حسن هاشمی به عنوان دبیر و محمدرضا احمدی و حسین امامی راد به عنوان اعضای کمیته مذکور انتخاب شدند.

کمیته آموزش عالی و پزشکی

سیدابوالحسن مصطفوی به عنوان رئیس، عبدالوحید فیاضی نایب رئیس و وحید کنعانی به عنوان دبیر و سید حسن هاشمی و فرشاد ابراهیم پور به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته آموزش و پرورش

حسین حق وردی به عنوان رئیس، رمضان رحیمی نایب رئیس و مجید داغری به عنوان دبیر و اکبر پولادی و محمدرضا احمدی به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

کمیته آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای

اکبر پولادی به عنوان رئیس، عمران عباسی نایب رئیس، محمدرضا احمدی به عنوان دبیر و حسین حق وردی و سید محسن موسوی زاده به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.

تاریخ: 1403/5/1
موضوع: اجتماعی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

۳۸ برنامه و ۸۵۶ فعالیت هفته دفاع مقدس در قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری حمیت نیوز(حمنا)؛ سردار پاسدار مهدی کبیری پور امروز در نشست خبری کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان گفت: رژه یگان‌های نمونه نیروهای ...

جهاد امام حسن عسکری(ع) در حفظ اسلام از دستبرد تحریف‌ها

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از مهر؛ فردا هشتم ربیع الاول سالروز شهادت جانسوز امام حسن عسکری علیه السلام است. امام حسن عسکری علیه السلام در سال ۲۳۲ هجری قمری، ...

توافق مقامات دو کشور برای تدوین برنامه راهبردی جامع توسعه روابط

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)به نقل از مهر؛ مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز چهارشنبه در ادامه برنامه‌های سفر به عراق، در نشستی با بازرگانان و فعالان اقتصادی در این کشور، یکی ...

نمایشگاه بین‌المللی کیتکس ۲۰۲۴ آغاز به‌کار کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ سومین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات و برق پایدار (کیتکس ۲۰۲۴) با محوریت فناوریهای دیجیتال و هوش مصنوعی از روز دوشنبه ...