برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403

اجرای طرح نظارتی شب یلدا در استان قم

به گزارش پایگاه خبری حمیت نیوز به نقل از  روابط عمومی سازمان صنعت،معدن و تجارت قم، معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت قم گفت: در راستای مدیریت و کنترل بازار اقدام به انجام بازرسی و نظارت بر واحدهای عرضه کننده اقلام مختص شب یلدا(شیرینی ، آجیل وخشکبار ، میوه اقلام پروتئینی و...) را زیر ذره بین نظارتی قرار دارند.
احمد رضا سمیعی نسب در اظهار کرد: روز های آخر پاییز سازمان صمت به همراه اتاق اصناف، بازرسی اصناف، اداره تعزیرات حکومتی و بسیج اصناف نظارت جدی بر بازار خواهد داشت تا گرانفروشی اتفاق نیفتد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت قم با بیان این نکته که سه اتحادیه آجیل و خشکبار، قنادی و شیرینی و میوه تره بار به عنوان اتحادیه پر مشتری این این ایام زیر ذره بین نظارتی هستند، افزود: البته این بدان معنا نیست که از سایر وظایف خود غافل باشیم.
وی نظارت بخش‌های بازرسی را در دو شیفت صبح و عصر اعلام کرد و گفت: در این مدت ستاد خبری برای دریافت انتقاد، شکایت و پیشنهاد فعال است ضمن اینکه نکاتی که انتقال داده می‌شود، ظرف ۴۸ ساعت رسیدگی خواهد شد.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت قم به رعایت درج قیمت روی محصولات تاکید کرد و افزود: رعایت درصد سود قانونی برابر جدول درصد سود هیأت عالی نظارت، تولید کالاهای با کیفیت و جلوگیری از عرضه کالای غیراصل و قاچاق از دیگر مواردی بود که به این سه اتحادیه اعلام شده است.

وی ادامه داد: ضروری است که مغازه داران صدور فاکتور را حق مشتری بدانند و نسبت به رعایت چنین نکاتی با هدف جلب رضایت مشتری تلاش کنند.
سمیعی نسب با بیان این که اقدامات ما بیشتر تقویت نظارت است، افزود: از ظرفیت اتحادیه، اصناف و همچنین انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هم برای نظارت بهتر، استفاده شده است.
وی به بازدید از واحد تولید کننده آجیل استان اشاره کرد و گفت: دامنه تغییرات قیمت محصولات این واحدها نسبت به سال گذشته بررسی شد که در این ارزیابی افزایش قیمت آجیل خام با توجه به افزایش عمومی هزینه‌هایی مانند فراوری، بسته‌بندی و حمل و نقل معقول به نظر می‌رسد.
تاریخ: 1400/9/27
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی به دور دوم انتخابات ...

مخابرات امن‌ترین بستر ارتباطی پایدار را برای انتخابات تأمین کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) از شرکت مخابرات ایران؛ حامد شیخ‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و سخنگوی شرکت مخابرات ایران بر پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی ...

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در تونل‌ها/ افزایش ایمنی و کاهش ترافیک

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تونل‌ها بخش حیاتی از زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مناطق شهری و بین‌شهری هستند. این سازه‌ها با هدف کاهش تراکم ترافیک و تسهیل جریان ...

آخرین اخبار انتخابات از زبان اسلامی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اسلامی سخنگوی وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمارهایی که در فضای مجازی درباره شعب خارج از کشور مطرح می شوند سندیت ندارند و آمار فقط ...