برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
یکشنبه 10 تیر 1403

مشاور رسانه ای کیست؟

مشاور فردی است که به مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ موضوع یا موضوعاتی که بین کمک‌گیرنده و یک متخصص کار آزموده که همان مشاور نام دارد مبادرت می ورزد.

حمیت نیوز-قم- مشاوره رسانه ای و تبلیغات

مشاور رسانه ای کیست؟

 

مشاور فردی است که به مشورت و دریافت کمک اطلاعاتی دربارهٔ موضوع یا موضوعاتی که بین کمک‌گیرنده و یک متخصص کار آزموده که همان مشاور نام دارد مبادرت می ورزد.

 

 

اما باید اذعان نمود که به نظر می رسد موضوع مشاوره در موضوعات و زمینه‌های مختلف رسانه ای از آینده پژوهی و مهندسی تا مدیریت و ذهنیت سازی و بحرانسازی و یا رفع بحرانهای مختلف بین عوام و یا خواص آن هم بصورت علمی و عملی محدوده آن گسترده شده است.

 

 

یک مشاور عالی رسانه ای برای اهداف گوناگون دغدغه روزهای سخت را برای مدیران ارشد و سرپرستان و حتی نهادهای دولتی و خصوصی در سر می پروراند.متاسفانه بسیاری از مدیران و مدیران ارشد هنوز پی به اهمیت استراتژیک یک مشاور عالی رسانه ای نبرده اند چرا که هرگز نتوانسته اند بهترین مشاور حرفه ای رسانه ای را انتخاب کنند و یا عملکرد آنرا درک کنند

 

 

به شدت معتقدم که مشاور در تعریف خود نکته بسیار مهم و حیاتی را در درون پنهان ساخته است و آن هم این مهم است که مشاور باید از مدیر و رهبر مجموعه ها بسیار سرآمد تر و حتی در حد و اندازه های یک منتور کارآزموده باشد .

 

 

فردی که راه و مسیر را کاملا طی نموده و اشرافیت خاص و ژئو پولتیک به مسائل بسیاری داشته باشد و مانند یک شطرنج باز نابغه عمل کند او می تواند ده ها حرکت بعدی را در رسانه ها و تبعات حرکات افراد و مجموعه های زیر دست خود را پیش بینی نماید و این مهم میسر نمی شود الا در طول مدت زمان،  یک مشاور حرفه ای رسانه باید شجاع و با تدبیر و عاقل و دانشمند آینده نگر و بسیار مردم دار باشد و مخصوصا به ابزار تجربه مهارت و علم روز جهان کاملا و صدرصد مسلح باشد .


حال در بعد تبلیغات نیز اینگونه است:

تبلیغات به معنای ایجاد پیام برای ترغیب و ایجاد انگیزه برای اقدام هر شخص است. به زبان ساده تر، با استفاده از تبلیغات، افراد را به استفاده از محصولات یا خدمات برند خود مجاب می‌کنید. تبلیغات خوب به طور کلی بسیار تاثیر گذار، به یاد ماندنی و گاها پرمخاطره طراحی می‌شود.

علاوه بر آن، باعث می شود به هم ریختگی زندگی روزمره برطرف شده و توجه بیننده را در اختیار می‌گیرد. چه در یک بیلبورد و چه در منوی رستوران، تبلیغات می تواند به روش های مختلف برای یک شرکت اعمال شود:

 

 


  • آگاهی از برند را افزایش می دهد

  • مشتریان احتمالی را به سمت برند هدایت می‌کند

  • فروش محصولات جدید و قدیمی را افزایش می‌دهد

  • برای معرفی محصول یا خدمات جدید به بازار استفاده می‌شود

  • به عنوان راهنما برای متمایز شدن محصول شما با رقبا نیز شناخته می‌شود


  •  


با این حال، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارند که به آنها خواهیم پرداخت. به عنوان مثال، تبلیغات رادیویی، بیلبردها، تی‌شرت های برندهای مختلف، شبکه های اجتماعی، تلویزیون و بسیاری موارد دیگر در این بین قرار دارند.

جهت مشاور رسانه ای با ما در ارتباط باشید: 09122537377

 

تاریخ: 1400/9/20
موضوع: گزارش روز
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

تبلیغات دور دوم انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹ میلیون ۴۷۳ هزار ۲۹۸ رأی به دور دوم انتخابات ...

مخابرات امن‌ترین بستر ارتباطی پایدار را برای انتخابات تأمین کرد

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) از شرکت مخابرات ایران؛ حامد شیخ‌پور، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل و سخنگوی شرکت مخابرات ایران بر پایداری تمامی زیرساخت‌های ارتباطی ...

ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در تونل‌ها/ افزایش ایمنی و کاهش ترافیک

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تونل‌ها بخش حیاتی از زیرساخت‌های حمل‌ونقل در مناطق شهری و بین‌شهری هستند. این سازه‌ها با هدف کاهش تراکم ترافیک و تسهیل جریان ...

آخرین اخبار انتخابات از زبان اسلامی

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ اسلامی سخنگوی وزارت کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمارهایی که در فضای مجازی درباره شعب خارج از کشور مطرح می شوند سندیت ندارند و آمار فقط ...