برای استفاده از همه امکانات سایت باید جاوا اسکریپت مرورگر خود را فعال کنید.
دوشنبه 26 شهریور 1403

پاداش مدال طلا برای دختر نقره‌ای تکواندو در پاریس

با تصویب هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک مدال نقره ناهید کیانی ملی پوش تکواندو معادل طلا محسوب و پاداش قهرمانی خواهد گرفت.

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ صبح امروز در نشست هیئت اجرائی کمیته ملی المپیک پس از بررسی‌های لازم مدال نقره ناهید کیانی معادل قهرمانی و با ارزش پاداش طلا محاسبه خواهد شد.

در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور خسروی وفا رئیس این کمیته و اعضای هیئت اجرایی، نتایج المپیک پاریس ارزیابی شد ضمن اینکه برای بازی‌های آسیایی ناگویا همچنین حضور قدرتمند در المپیک لس آنجلس بحث و بررسی شد.

در این‌نشست مقرر شد رئیس کمیته ملی المپیک از هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو و علی رضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به دلیل نتایج قابل تحسین و موفقیت در پاریس تقدیر شود و پاداشی برای آنها در نظر گرفته شود.

همچنین ۲ فدراسیون ژیمناستیک و کوهنوردی در رشته‌های صخره نوردی و ژیمناستیک عملکرد موفقی داشتند و از سوی هیئت اجرایی شایسته دریافت پاداش شدند.

مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد سی و نهمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک ضمن تایید موارد فوق گفت: نتایج المپیک پاریس قابل قبول بود و در تاریخ حضور ایران در این بلزی‌ها بعد از المپیک ۲۰۱۲ بهترین نتیجه را بدست آورد.

وی در مورد پاداش ورزشکاران‌گفت: ما پاداش قهرمانان را در همان زمان در پاریس پرداخت کردیم و حدود ۸۸ میلیارد تومان‌پاداش مدال آوران در رقابت‌های پاریس بود.

مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد تیم‌های فوتبال و ورزش‌های توپی گفت: فدراسیون‌ها مستقل عمل می‌کنند و دو مدیریتی در فدراسیون‌ها وجود ندارد و اگر در مواردی نیاز به مشورت داشته باشند کمیته این کار را انجام می‌دهد، اما انشاءالله در فوتبال و بقیه رشته‌های توپی هم با برنامه ریزی پس از سال‌ها بتوانند در رقابت‌های آسیایی و المپیک لس آنجلس حضور داشته باشند.

وی در مورد برنامه ریزی برای بازی‌های المپیک لس آنجلس و بازی‌های آسیایی ناگویا گفت: در جلسه امروز مصوب شد جلسه‌ای در کنار وزارت ورزش و اعضای هیئت اجرایی ستاد عالی بازی‌های لس آنجلس و ناگویا تشکیل شود و برنامه ریزی برای این رقابت‌ها سریعتر آغاز شود.

وی در مورد سفر برخی اعضای هیئت اجرایی به المپیک‌پاریس گفت: به هر حال اینها عضو کمیته ملی المپیک هستند و باید در این رقابت‌ها حاضر می‌شدتد و این حق آنها بود و برخی افراد نیز با هزینه شخصی در این رقابت‌ها حضور داشتند.

تاریخ: 1403/6/6
موضوع: ورزشی
اشتراک گذاری:          
لینک کوتاه:

نظرات
نام:
ایمیل:
وب سایت:
متن:
کد امنیتی:کد امنیتی
تکرار کد امنیتی:

اخبار مرتبط

اقدام تحسین برانگیز پاراوزنه‌برداران درفرودگاه/انسانیت به رنگ طلا

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ تیم ۶ نفره پاراوزنه‌برداری ایران در مسابقات پارالمپیک پاریس موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک برنز شد. نهمین حضور پاراوزنه‌برداری ایران ...

3 ایراد ناظر AFC به ورزشگاه شهدای شهرقدس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ ناظر مالزیایی AFC امروز (شنبه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس حضور یافت تا شرایط را برای میزبانی پرسپولیس و استقلال در لیگ نخبگان آسیا مورد بررسی قرار ...

فرصت محدود AFC برای رفع ایرادهای VAR ورزشگاه شهرقدس

به گزارش حمیت نیوز(حمنا) به نقل از تسنیم، استقلال و پرسپولیس برای میزبانی از حریفان خود در لیگ نخبگان آسیا ورزشگاه شهدای شهرقدس را معرفی کرده‌اند. امروز (جمعه) ناظر VAR ...

جوادی: ورزشگاه تختی تا پایان شهریور آماده بازی خواهد بود

به گزارش حمیت نیوز(حمنا)؛ علی جوادی رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در طی گفت و گویی  در خصوص آخرین وضعیت بازسازی ورزشگاه تختی گفت: خدا را شکر در بازدیدی که دیروز ...